ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شلوار سوشا دردسرساز شد


سوشا مکانی گلر پرسپولیسی ها درلیگ پانزدهم به دلیل پوشیدن شلوار خارج از عرف باید به کمیته اخلاق برود.

ورزش سه: سوشا مکانی گلر پرسپولیسی ها درلیگ پانزدهم به دلیل پوشیدن شلوار خارج از عرف باید به کمیته اخلاق برود.

سوشا مکانی که شلوارش برای او دردسر ساز شده است باید در کمیته اخلاق حضور یابد، از نظر کمیته اخلاق شلوار سوشا خارج از عرف بوده است.

سمامی عضو کمیته اخلالق درباره وضعیت سوشا مکانی خاطرنشان کرد: ما این بازیکن را به خاطر پوشیدن یک لباس خارج از عرف دعوت کردیم ، شاید برخی بگویند که افراد آزاد هستند هر چیزی را بپوشند اما طبق آیین نامه باید مراقب پوشش خود باشند ، ما هم به خاطر این سوشا را دعوت کردیم.


ویدیو مرتبط :
عجب چیزیه این شلوار....تبدیل شدن شلوار کردی به تیوپ!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش باشگاه پرسپولیس به شلوار جنجالی سوشا



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

باشگاه پرسپولیس از دروازه بان خود خواسته است دیگر شلوار جنجالی اش را نپوشد.

به گزارش ایران، سوشا مکان دروازه بان جنجالی پرسپولیس اخیرا با شلواری که در تمرین این تیم به تن کرد، جنجال ساز شد، به شکلی که حتی سازمان لیگ هم واکنش نشان داد. کاشانی عضو هیات مدیره پرسپولیس هم گفت که به سوشا هشدار لازم را می دهند چون بازیکنان شان الگو هستند.

حالا محمود خوردبین هم در این باره می گوید: «بعد از این اتفاق باشگاه به سوشا تذکر لازم را داد و امیدواریم دیگر این اتفاق رخ ندهد.»