ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شعار هواداران پرسپولیس علیه جواد خیابانی


هواداران تیم فوتبال پرسپولیس علیه جواد خیابانی، گزارشگر این بازی مقابل ذوب‌آهن شعار سر دادند.

خبرگزاری تسنیم: هواداران پرسپولیس در جریان بازی این تیم با ذوب‌آهن با شعار «کمیته انضباطی، بچرخ تا بچرخیم» علیه تصمیمات این کمیته موضع‌گیری کردند.

* علی کریمی و دستیاران کارلوس کی‌روش بین دو نیمه به جایگاه خبرنگاران آمدند تا چای بنوشند.

* پس از گل پرسپولیس نیمکت‌نشینان این تیم به خصوص نیلسون به شدت خوشحال بودند. همچنین هواداران پرسپولیس روی یکی سکوهای ورزشگاه فشفشه قرمز روشن کرده بودند.

* با اعلام مسئولان ورزشگاه آزادی حدود ۳۰ هزار نفر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند.

* هواداران پرسپولیس بعد از گل محمد نوری سرود قهرمانی خواندند و حضورشان را در آسیا به رخ استقلالی‌ها کشیدند.

* بعد از گل ذوب‌آهن نیمکت‌نشینان و هواداران این تیم به شکل خاص و جالب خوشحالی می‌کردند که در میان آنها خوشحالی قاسم دهنوی و عدم شادی یحیی گل‌محمدی جالب‌تر بود.

* پس از اینکه مایکل اومانیا از بازی اخراج شد برای لحظاتی به تابلوهای تبلیغاتی کنار زمین تکیه داد و بعد از آن به رختکن رفت.

* هنگامی که پرسپولیسی‌ها ۱۰ نفره شدند هواداران این تیم با شعار «بزن ۱۰ نفره» سرخپوشان را تشویق کردند.

* اخراج مایکل اومانیا باعث شد هواداران پرسپولیس باز هم شعار «یه دست‌هایی تو کاره، پرسپولیس جام نیاره» سر دادند.

* هواداران پرسپولیس علیه جواد خیابانی گزارشگر بازی این تیم با ذوب‌آهن شعار سر دادند و از او درخواست کردند ساکت باشد. ظاهرا نحوه گزارش خیابانی به گوش لیدرها و هواداران پرسپولیس رسیده بود.

* مهدی طارمی که دچار مصدومیت شده بود دوباره به زمین برگشت اما بعد از اولین توپی که به او رسید باز هم مصدوم و تعویض شد تا هواداران و بازیکنان ناراحت باشند.

* هنگامی که مهدی دغاغله قصد داشت به جای مهدی طارمی به زمین بیاید برای لحظاتی با داور چهارم و ناظر بازی درگیری لفظی پیدا کرد که البته این درگیری با دخالت نیمکت‌نشینان پرسپولیس ختم به خیر شد.

* بعد از اینکه پرسپولیس گل دوم را دریافت کرد، هواداران این تیم ورزشگاه را ترک کردند. همچنین بازیکنان، نیمکت‌نشینان و هواداران ذوب‌آهن سر از پا نمی‌شناختند.

* پس از گل دوم ذوب‌آهن کی‌روش و همراهانش هم ورزشگاه را ترک کردند اما علی کریمی همچنان در جایگاه ویژه نشسته بود و بازی را نگاه می‌کرد.

* در حالی که مسعود حسن‌زاده مهاجم تیم ذوب‌آهن محروم بود اما زمانی که تصاویر شادی گل نیمکت‌نشینان ذوب‌آهن از تلویزیون پخش شد، حسن‌زاده روی نیمکت حضور داشت!

* تماشاگران پرسپولیس علیه قاسم دهنوی بازیکن ذوب‌آهن و پیشین خود شعار سر دادند.

* هنگامی که حسین زرگر سوت پایان بازی را به صدا درآورد، بازیکنان پرسپولیس به نشانه اعتراض به سمت داور رفتند. هواداران پرسپولیس نیز علیه این داور شعار سر دادند که از بلندگوهای ورزشگاه هم‌زمان با پخش با پخش اذان مغرب، موسیقی پخش کردند. همچنین تعدادی از هواداران این تیم به سمت ناظر بازی رفتند و در مورد اخراج اومانیا و صحت و سقم آن سوال می‌کردند.

* هواداران پرسپولیس از شکست ۲ بر یک و حذف تیمشان شوکه و بهت زده شده بودند.


ویدیو مرتبط :
شعار مخصوص هواداران پرسپولیس-بچگیات یادت نره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شعار هواداران پرسپولیس علیه بازیکنان


هواداران پرسپولیس با انتقاد از عملکرد بازیکنان این تیم، آنها را بی‌غیرت خواندند.

ایسنا: نیمه نخست دیدار تیم های پرسپولیس و پدیده مشهد با شکست یک بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. تک گل نیمه نخست را میلاد غریبی به ثمر رساند.

در پایان نیمه و در حالی که بازیکنان قصد حضور در رختکن را داشتند، هواداران پرسپولیس با انتقاد از عملکرد بازیکنان این تیم، آنها را بی‌غیرت خواندند.

دیدار تیم های پرسپولیس و پدیده مشهد در حالی آغاز شد که نزدیک به 5 هزار نفر در ورزشگاه آزادی حضور یافته اند و این بازی را از نزدیک می بینند.

پیش از شروع بازی و در حالی که بازیکنان دو تیم خود را گرم می کردند، هواداران پرسپولیس "اومانیا"، مدافع جدید تیمشان که در این بازی در ترکیب ثابت قرار گرفته را تشویق کردند.

حدود هزار هوادار پدیده هم به ورزشگاه آمده اند و با شور و شوق خاصی تیم شهرشان را تشویق می کنند.

پیش از آغاز بازی محسن بنگر از پرسپولیس و یونس شکوری، رضا ناصحی، اکبر صادقی و میلاد غریبی از پدیده به سمت نیمکت حریف رفته و با نیمکت نشینان رقیب خوش و بش کردند.

پس از اینکه بازی شروع شد دایی به کنار زمین رفت تا نکات فنی را به بازیکنانش گوشزد کند که بلافاصله یک کودک به سمتش رفت و با او مشغول صحبت شد. مسئولان حاضر در کنار زمین این کودک را به گوشه ای هدایت کردند.

پیام صادقیان نیز در ورزشگاه حضور یافته و بازی را از نزدیک تماشا می‌کند.