ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شب آرام ایرانی‌ ها در لیگ قطر


هفته پنجم لیگ ستارگان قطر در شب آرام بازیکنان ایرانی حاضر در این لیگ برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم: هفته پنجم لیگ ستارگان قطر امشب (جمعه) پیگیری شد که طی آن تیم‌هایی که از بازیکنان ایرانی در ترکیب‌شان بهره می‌برند دیدارهای خود را برگزار کردند.

تیم ام‌صلال که پژمان منتظری را در اختیار دارد در حضور 90 دقیقه‌ای مدافع ایرانی‌اش در ترکیب به مصاف الخریطیات رفت که این بازی را یک بر صفر واگذار کرد.

الاهلی با حضور 90 دقیقه‌ای دو بازیکن ایرانی‌اش، یعنی مجتبی جباری و سیدجلال حسینی تن به شکست خانگی داد و در مقابل الجیش 2 بر صفر شکست خورد.

العربی که از اشکان دژاگه بهره می‌برد در مقابل السد به تساوی یک بر یک رسید. در این بازی مهاجم تیم ملی کشورمان از ابتدا در ترکیب العربی حضور داشت و در دقیقه 72 جای خود را به سرجیو بائولینهو داد.

همچنین تیم الشحانیه که تازه به لیگ ستارگان قطر صعود کرده و از مسعود شجاعی در ترکیب خود استفاده می‌کند، در خانه به مصاف الوکره رفت. شجاعی در این بازی 90 دقیقه در ترکیب تیمش حاضر بود و الشحانیه موفق شد دو بر یک در این بازی پیروز شود.


ویدیو مرتبط :
گزارشی از وضعیت لژیونرهای ایرانی در لیگ قطر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست دسته جمعی برای ایرانی های لیگ قطر



اخبار,اخبارورزشی ,لیگ قطر


 اخبار ورزشی  - هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر
شکست دسته جمعی برای ایرانی های لیگ قطر

تیم فوتبال ام صلال در دیدار مقابل الجیش در هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر شکست خورد. الشحانیه نیز مقابل حریف خود به نتیجه ای جز شکست دست نیافت.

به گزارش جام جم ورزشی ، در ادامه پیکارهای هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر ام صلال که پژمان منتظری مدافع ملی پوش کشورمان را در عضویت دارد میهمان الجیش بود و با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

منتظری در این دیدار 90 دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.

الجیش در دیدار پلی آف می‌تواند حریف احتمالی نفت ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

ام صلال با این باخت در امتیاز 23 باقی ماند و جایگاه سوم را از دست داد و الجیش 25 امتیازی شد و به مکان سوم صعود کرد.

در دیگر دیدار السد قطر با نتیجه 3 بر 2 الخریطیات را مغلوب کرد تا همچنان در تعقیب لخویا حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا قرار داشته باشد.

الشحانیه نیز در حضور 3 بازیکن ایرانی خود یعنی مسعود شجاعی، مهرداد پولادی و علی جوکار مقابل السیلیه با یک گل شکست خورد.

الشحانیه با این شکست با 12 امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

گفتنی است لخویا و السد 36 امتیازی هستند و تنها به دلیل تفاضل گل به ترتیب در مکان اول و دوم جدول رده‌بندی لیگ ستارگان قطر قرار دارند.

 

 اخبار ورزشی  - جام جم