ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شایعه نامزدی پسر دیوید بکهام و سلنا گومز


شایعات وقتی قوت گرفت که "بروکلین بکهام" 16 ساله در مهمانی پس از مراسم مد نیویورک همراه با "سلنا گومز" 23 ساله در تصاویری صمیمی تر از حد معمول دیده شدند.

توریسم آنلاین: شایعات وقتی قوت گرفت که "بروکلین بکهام" 16 ساله در مهمانی پس از مراسم مد نیویورک همراه با "سلنا گومز" 23 ساله در تصاویری صمیمی تر از حد معمول دیده شدند. پس از انتشار این عکس دونفره در اینستاگرام پسر ارشد "دیوید بکهام" و "ویکتوریا بکهام" کامنت های حاوی تبریک و زوج خطاب قرارگرفتن این دو توسط طرفداران به صفحه شخصی این دو سرازیر شد.

این در حالی است که بروکلین هفته های گذشته با بازیگر فرانسوی 16 ساله "سونیا بن آمر" در خیابانهای پاریس دیده شد.این دو بهار امسال هم در مالدیو دیده شدند.

بروکلین پسر بزرگ خانواده بکهام است که با وجود شهرت و ثروت خانوادگی مدتی در کافی شاپ مشغول به کار شد در حالی که ویکتوریا بکهام (خواننده و طراح لباس مشهور) از کار کردن پسرش در یک کافه بسیار استقبال کرد.

سلنا گومز هم که سال گذشته از خواننده پر حاشیه "جاستین بیبر" جدا شد ، اخیرا با عکسهای جنجالی بر روی جلد آلبوم جدیدش مورد انتقاد قرار گرفت و در پاسخ به منتقدانش گفت:"من هر کاری که دوست داشته باشم ،انجام می دهم!"

شایعه نامزدی پسر دیوید بکهام و سلنا گومز

شایعه نامزدی پسر دیوید بکهام و سلنا گومز

شایعه نامزدی پسر دیوید بکهام و سلنا گومز

شایعه نامزدی پسر دیوید بکهام و سلنا گومز


ویدیو مرتبط :
سلنا گومز و دیوید هنری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نامزدی پسر بکام و سلنا گومز! + عکس



اخبار,اخبار فرهنگی,سلنا گومز

بروکلین بکام همراه با سلنا گومز در تصاویری صمیمی تر از حد معمول دیده شدند.

بروکلین بکام (Brooklyn Joseph Beckham) 16 ساله در مهمانی پس از مراسم مد نیویورک همراه با سلنا گومز(Selena Gomez) 23 ساله در تصاویری صمیمی تر از حد معمول دیده شدند. پس از انتشار عکس دو نفره پسر دیوید بکام (David Beckham) و ویکتوریا بکام(Victoria Beckham)، کامنت های حاوی تبریک و زوج خطاب قرار گرفتن این دو توسط طرفداران به صفحه شخصی این دو سرازیر شد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سلنا گومز

پسر بکام و سلنا گومز

 

اخبار,اخبار فرهنگی,سلنا گومز

نامزدی پسر بکام و سلنا گومز

 

اخبار فرهنگی و هنری - سیمرغ