ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

شاگردان ویسی، لستر سیتی ایران می‌شوند؟


هواداران و کارشناسان فوتبال، کمتر شانسی برای تیم شگفتی‌ساز لیگ برتر در معادلات قهرمانی قائل هستند.

خبرگزاری میزان: تیم فوتبال استقلال، مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر پانزدهم بوده است. هر چند عده زیادی معتقدند پرسپولیس در پایان فصل، جام قهرمانی را بالای سر می‌برد. البته برخی اعتقاد دارند ذوب‌آهن هم از شانس قهرمانی برخوردار است.

ظاهرا فوتبال ایران هنوز پدیده‌های خود را باور ندارد. استقلال خوزستان، یکی از شایسته‌ترین تیم‌های لیگ پانزدهم بوده که نه تنها به مقام قهرمانی نیم‌فصل رسیده بلکه جدی‌ترین تعقیب‌کننده استقلال در صدر جدول هم محسوب می‌شود.

شاگردان عبدالله ویسی به غیر از نمایش ضعیفی که در دیدار هفته هفدهم مقابل پرسپولیس ارائه دادند، بارها توانایی خود را اثبات کرده‌اند. این تیم فرناندو دخسوس، یکی از بهترین دروازه‌بان‌های خارجی حال حاضر لیگ برتر را در اختیار دارد که 13 کلین‌شیت را در 25 هفته گذشته ثبت کرده است.

حسن بیت‌سعید، مهاجم مؤثر این تیم است که با 8 گل زده در رتبه سوم جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد. وی این تعداد گل را تا هفته چهاردهم به ثمر رساند و پس از تغییر پست نتوانست آمار گلزنی خود را بهبود ببخشد.

استقلال خوزستان مقابل استقلالِ صدرنشین هم بازی خوبی ارائه داد و توانست بازی باخته را به تساوی بکشاند و اگر کمی خوش‌شانس بود می‌توانست سه امتیاز بازی را کسب کند.

در حالی که چند روز بیشتر تا آغاز دربی 82 پایتخت باقی نمانده، هواداران و کارشناسان، یکی از دو تیم سرخابی را قهرمان لیگ می‌دانند و کمتر کسی به تیم آبی‌پوش خوزستان توجه می‌کند. این در حالی است که تیم فوتبال لسترسیتی با فاصله 7 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد و در بیشتر نظرسنجی‌ها شانس اول قهرمانی محسوب می‌شود.

همه مردم انگلیس حتی هواداران متعصب تیم‌های منچستر یونایتد، لیورپول، آرسنال و چلسی از شانس بالای قهرمانی تیمی کوچک و ناشناخته در میان مدعیان خوشحال هستند. هر چند بخش زیادی از این خوشحالی به شادی از قهرمان نشدن تیم‌های رقیب مربوط است اما به هر حال قرار گرفتن لستر سیتی در آستانه قهرمانی، موجی از شادی را در فوتبال این کشور به راه انداخته است.

این موضوع در فوتبال ایران صدق نمی‌کند و نه تنها کارشناسان و اهالی فوتبال بلکه تماشاگران تیم‌های پرطرفدار هم جایی برای استقلال خوزستان در معادلات قهرمانی قائل نیستند.


ویدیو مرتبط :
گل های بازی منچستر سیتی 2-0 لستر سیتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ویسی: می‌خواهیم لستر ایران باشیم


سرمربی تیم استقلال خوزستان گفت: می‌خواهیم همانطور که لسترسیتی قهرمان شد، قهرمان شویم و لستر ایران باشیم.

خبرگزاری ایسنا: عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در برابر پدیده گفت: این ۲ هفته برای تیم‌های بالا و پایین جدول، بدون شرح است و با تمام قوا به مشهد آمدیم تا در کورس بمانیم. تمرکز خوبی داریم و

زمان زیادی برای آنالیز پدیده گذاشتیم. ویسی افزود: تمرکز لازم را داریم تنها مشکل ما مصدومیت زهیوی و کولیبالی است که امیدواریم برسند.

وی در خصوص اینکه سال قبل کاندیدای سقوط بودند و امسال کاندیدای قهرمانی گفت: پروسه ۳ ساله‌ای داشتیم که البته سال نخست برای بقا جنگیدیم، سال دوم اشتباهاتی داشتم که سبب شد خطر سقوط تهدیدمان کند. اما امسال با درست گام برداشتن شانس قهرمانی داریم.

ویسی در خصوص لقب گواردیولا گفت:ابتدا که این صفت برای من انتخاب شد خیلی خوشحال شدم اما امیدوارم بتوانم از این به بعد با قهرمانی در ایران، خودم باشم. لسترسیتی قهرمان ایران شد و امیدوارم که بتوانیم همچون لستر ما هم قهرمان ایران شویم.

سرمربی استقلال خوزستان در خصوص صحبت با سپاهان برای فصل بعد تاکید کرد: حدود ۲ ماه است که پیشنهاد سپاهان مطرح شده، با هماهنگی سرپرست و مدیر تیمم صحبت‌هایی با این دوستان به خاطر تعصبم به اصفهان و سپاهان داشتم اما همه چیز به انتهای فصل موکول شده‌است. تنها به این ۲ هفته فکر می‌کنم تا فصل به اتمام برسد.

ویسی راجع به انتخاب تاج به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال گفت: تاج ۲۵ سال است که در فوتبال است و امیدوارم که موفق باشد، ۱۰، ۱۲ پست مدیریتی داشته و در همگی موفق بوده‌است.