ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سیدصالحی با پرسپولیسی‌ها به توافق رسید



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

مهاجم تراکتورسازی در تیم دایی؛

سیدصالحی با پرسپولیسی‌ها به توافق رسید

مسئولان باشگاه پرسپولیس با سیدمهدی سیدصالحی مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز مذاکره کردند و با این بازیکن به توافق رسیدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمهدی سیدصالحی مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز عصر امروز دوشنبه پس از مذاکرات مثبتی که با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشت، با این باشگاه به توافق رسید.

این بازیکن که فصل پیش عملکرد خوبی در تیم تراکتورسازی داشت و به تیم ملی هم دعوت شد، مورد توجه علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قرار دارد.

طبق اخبار واصله قرار است این بازیکن پس از توافق نهایی با سرخپوشان، برای حضور در اردوی آماده‌سازی پرسپولیس در اردبیل، راهی این شهر شود./مهر

 

 


ویدیو مرتبط :
**اوباما شیعه بود برای همین با ایران به توافق رسید!!**

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سیدصالحی با استقلال اهواز به توافق رسید


مسئولان باشگاه استقلال اهواز با مهاجم فصل گذشته تیم استقلال خوزستان به توافق رسیدند.

خبرگزاری تسنیم: پس از نشستی که مسئولان باشگاه استقلال اهواز امروز (سه‌شنبه) با سید مهدی سید صالحی، مهاجم فصل گذشته استقلال خوزستان داشتند با وی برای حضور در این تیم در لیگ پانزدهم به توافق رسیدند.

سیدصالحی ضمن تایید این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: با مسئولان باشگاه استقلال اهواز برای پوشیدن پیراهن این تیم در لیگ پانزدهم به توافق رسیدم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید فردا قراردادم را با این باشگاه امضا خواهم کرد.