ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سیاه جامگان تغییر نام داد


مالک باشگاه سیاه‌جامگان گفت: سیاه‌جامگان در مشهد و برای مردم این شهر فوتبال بازی می‌کند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم نام تیم به مشهد تغییر پیدا کند.

خبرگزاری تسنیم: محمدرضا عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار در مشهد مقدس پیرامون تغییر نام باشگاه سیاه جامگان اظهار داشت: سیاه‌جامگان در مشهد و برای مردم این شهر فوتبال بازی می‌کند و به همین دلیل تصمیم گرفتیم نام تیم به "مشهد" تغییر پیدا کند.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان بیان کرد: این اقدام شاید برای نخستین بار در ایران انجام شود اما در دنیا مرسوم است که تیم‌ها با توجه به نام شهری که از آن به میدان می‌روند نام‌گذاری می‌شوند.

عباسی خاطرنشان کرد: بهرحال امیدواریم کار ثبت نام جدید باشگاه در هفته جاری انجام شود و سپس برای دریافت مجوز حرفه‌ای اقدام کنیم.

وی بیان کرد: پیراهن تیم همان پیراهن سابق است و قرار است در جلسه به فرهاد کاظمی در مورد لیست بازیکنان فصل آینده و همچنین بودجه تیم تصمیم‌گیری شود.


ویدیو مرتبط :
سپاهان 1-1 سیاه جامگان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تغییر نام سیاه‌جامگان پس از انتقاد علم‌الهدی


مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان خراسان گفت: با دستور نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی نام باشگاه را تغییر خواهیم داد و با نام مشهد در مسابقات شرکت می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: علی عباسی در خصوص تغییر نام باشگاه سیاه‌جامگان خراسان گفت: این مسئله صحت دارد. نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به ما دستور داد که این تغییر نام انجام شود و نام تیم را تغییر دادیم. به هر حال آیت‌الله علم‌الهدی تا پیش از این امام جمعه خراسان بود و حرف ایشان امر به معروف به حساب می‌آمد اما حالا که به عنوان نماینده ولی فقیه در استان انتخاب شده‌اند دستور ایشان حجت است.

وی ادامه داد:‌ایشان دستور داد که نام ابومسلم از سیاه‌جامگان نباید تبلیغ شود. به همین دلیل ما قصد داریم با نام مشهد در مسابقات حاضر شویم. همانطور که می‌دانید خیلی از تیم‌های بزرگ دنیا مانند بارسلونا، لیورپول، منچستریونایتد و ... با نام شهرهای‌شان در مسابقات حاضر می‌شوند و ما هم با تبعیت از این اتفاق با نام مشهد وارد مسابقات خواهیم شد.

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان تصریح کرد: در ثبت شرکت‌ها نام باشگاه را به عنوان مشهد‌الرضا ثبت می‌کنیم اما قطعا در مسابقات با نام مشهد حضور خواهیم یافت اما اینکه چه مشهدی باشیم هنوز مشخص نیست و طی روزهای آینده به این جمع‌بندی خواهیم رسید و قطعا در هفته بعد اعلام خواهیم کرد که با چه سازوکاری در مسابقات شرکت می‌کنیم.