ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سیاسی به همان جایی برمی گردد که 10 روز قبل بود / عده ای از پشت خنجر زدند



اخبار,اخبار ورزشی ,مصاحبه   با دایی

مربی سابق پرسپولیس گفت: «نمی‌دانم چرا دوباره برخی به علی دایی گیر داده‌اند و نمی‌دانم دنبال چه هدفی هستند و چه منظوری دارند.»

 محمد دایی معتقد است این تیم برخلاف نظر عده‌ای از پیشکسوتان این باشگاه خوب بسته شده و توانایی کسب سهمیه آسیا را داشت.

گفتگو با دایی را در زیر می‌خوانید:

* عده‌ای از پیشکسوتان معتقدند این تیم را علی دایی خوب نبسته، در این رابطه نظری دارید؟
- نظر شخصی خودشان است. به نظرم تیم خیلی‌خوب بسته شده و مهره‌های خوبی دارد و با همین مهره‌ها می‌شد در لیگ‌برتر مثل آسیا خوب نتیجه گرفت اما کارشکنی بعضی افراد ناکاربلد که از پشت به این تیم خنجر زدند باعث شد پرسپولیس که به راحتی می‌توانست سهمیه آسیا را بگیرد در لیگ‌برتر به این حال و روز بیفتد اما من برای تیم در آسیا آرزوی موفقیت دارم.

* سیاسی اعلام کرده اگر به گذشته برگردم باز هم دایی را برکنار می‌کنم...
- بهتر است آدم از گذشته‌اش درس بگیرد. کسی که مصر به اشتباهات گذشته است راه پیشرفت ندارد و اگر او کارهای گذشته‌اش را تکرار کند عاقبتش همان جایی است که 10 روز پیش از آنجا آمده است. نمی‌دانم چرا دوباره برخی به علی دایی گیر داده‌اند و نمی‌دانم دنبال چه هدفی هستند و چه منظوری دارند.

 * بازی پرسپولیس با لخویا را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟
- امیدوارم در این بازی پرسپولیس نتیجه بگیرد. این تیم خوب بسته شده و مهره‌های خوبی هم دارد و امیدوارم بچه‌ها تلاش کنند به عنوان تیم اول از گروه صعود کنند. مطمئنم بچه‌ها می‌توانند این کار را بکنند.

* فکر می‌کنید برانکو در پرسپولیس موفق می‌شود؟
- برانکو مربی خیلی بزرگی است و کارنامه‌اش نشان می‌دهد که کاربلد است. اگر بعضی‌ها بگذارند و کارشکنی نکنند و از الان شمشیر را برای برانکو از رو نبندند می‌تواند موفق شود.

 * منظورتان چه کسانی هستند؟
- کسانی که پرسپولیس را برای خودشان می‌خواهند. آنها اگر دست از کارشکنی بردارند پرسپولیس با برانکو موفق می‌شود.

اخبار ورزشی  -  ایلنا


ویدیو مرتبط :
عده ای به اسم مقاومت جیب مردم را زدند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پورغلامی: ملوان در 10 روز سه دیدار خارج از خانه داشت



 

 

پورغلامی: ملوان در 10 روز سه دیدار خارج از خانه داشت

 

 

فرهاد پورغلامی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برتری سه بر دو برابر ایرانجوان بوشهر در جام حذفی گفت: بازی سختی را سه‌شنبه‌ شب در بوشهر برگزار كردیم و گرما و شرجی بودن هوا فشار زیادی به بازیكنان ملوان وارد كرد و باید از آنها تشكر كنم كه برای كسب پیروزی تلاش كردند. در 10 روز گذشته سه دیدار خارج از خانه برگزار كردیم. یكشنبه در تهران با پرسپولیس بازی كردیم، جمعه به دیدار ذوب آهن در اصفهان رفتیم و سه‌شنبه هم در بوشهر بازی داشتیم.

 

وی ادامه داد: به دلیل طی همین مسافت زیاد و برگزاری دیدارهای سخت برابر ایرانجوان به تعدادی از بازیكنان اصلی استراحت دادم تا آنها را برای لیگ حفظ كنم.با این حال ملوان در جام حذفی حضور جدی دارد.

پورغلامی با اشاره به دیدار تیمش برابر فولاد نطنز در مرحله یك هشتم جام حذفی گفت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست. در همین مرحله یك شانزدهم نیز شش تیم لیگ برتری حذف شدند و این مسئله اهمیت كار ملوان را در صعود به مرحله یك هشتم بیشتر می‌كند.

سرمربی ملوان در مورد دیدار با شهرداری تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر گفت: شهرداری تیم پرمهره‌ای است و نمی‌دانم چرا شرایط خوبی در جدول ندارد. با این حال من به نتایج گذشته این تیم كاری ندارم و با تمام قدرت برای گرفتن هر سه امتیاز این مسابقه خانگی بازی می‌كنیم. شهرداری تیم خوبی است با این حال امتیاز‌های این دیدار می‌تواند به تثبیت موقعیت ملوان در جدول لیگ كمك كند.../خبرگزاری فارس