ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سپاهان فولاد را شکست و صعود کرد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

آغاز فصل تازه جام حذفی فوتبال

سپاهان فولاد را شکست و صعود کرد

سپاهان با پیروزی بر فولاد خوزستان راهی دور یک هشتم رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های ایران شد.

عصر پنجشنبه سپاهان در نخستین دیدار فصل تازه رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های ایران یادواره آزادسازی خرمشهر در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به دیدار فولاد رفت و در پایان با گل‌های محمد غلامی (9) و محمدرضا خلعتبری (85) توانست مهمان خوزستانی خود را با شکست بدرقه کند.

تک گل دقیقه 58 لوسیانو پریرا نتوانست نقشی در ماندن شاگردان حسین فرکی در جام حذفی باشگاه‌های ایران بر عهده بگیرد.

سپاهان در مرحله بعدی جام حذفی باید به مصاف مس رفسنجان برود.

این رقابت‌ها عصر جمعه با برگزاری هشت مسابقه برگزار می‌شود که در حساس‌ترین استقلال در ورزشگاه آزادی به دیدار سایپا می‌رود. در آخرین دیدار این مرحله نیز پرسپولیس چهارشنبه هفته بعد در تهران میزبان ملوان خواهد بود./ایسنا


ویدیو مرتبط :
صعود سپاهان به مرحله نیمه نهایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سپاهان 2- الاهلی 1؛صعود مقتدرانه سپاهان با شکست الاهلی عربستان؛ در انتظار استقلال



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

لیگ قهرمانان آسیا؛

سپاهان الاهلی را برد و مقتدرانه صعود کرد

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی مقابل الاهلی به عنوان تیم اول گروهش به مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

دیدار تیم‌های سپاهان ایران و الاهلی عربستان در چارچوب هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:30 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان در حضور حدود 8 هزار تماشگر آغاز شد که سپاهان در پایان با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسید.

 

گل‌های زردپوشان اصفهانی را در این دیدار جواهر سوکای در دقیقه 19 و محسن بنگر در دقیقه 86 وارد دروازه نماینده عربستان کردند. تک گل الاهلی را هم عماد علی الحسنی در دقیقه 61 به ثمر رساند.

 

در حالی‌که پیش از این دیدار صعود هر دو تیم به مرحله بعد قطعی شده بود این بازی به نوعی جنگ صدرنشینی محسوب می‌شد که سپاهانی‌ها با پیروزی مقابل الاهلی به عنوان تیم اول گروه خود راهی مرحله حذفی شدند.

 

بدین ترتیب سپاهان در مرحله یک‌هشتم نهایی که به صورت تک دیدار برگزار خواهد شد میزبان خواهد بود و باید با تیم دوم گروه اول که احتمال دارد استقلال باشد رو در رو شود. استقلال در صورت تساوی در دیدار فردا مقابل نسف قارسی به عنوان تیم دوم گروهش راهی مرحله حذفی خواهد شد.

در دیگر این گروه النصر امارات با نتیجه 2 بر یک از سد لخویا قطر گذشت./ورزش3