ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سوشا: با این وضع در پرسپولیس نمی‌مانم


دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از دیروز تا به حال نسبت به قبل خیلی پیشرفت داشتیم خیلی!

خبرگزاری فارس: سوشا مکانی بعد از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: روز به روز بهتر می‌شویم و خیلی پیشرفت داشتیم.

وی که با کنایه به سؤال خبرنگاران پاسخ می‌داد در ادامه صحبت‌های خود گفت: از دیروز تا به حال که حمید درخشان به تیم آمده است خیلی پیشرفت داشتیم.

مکانی در مورد اینکه پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند، عنوان کرد:‌اصلاً اینطور نیست، تیم ما نسبت به قبل خیلی پیشرفت کرده است!

دروازه‌بان پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که در ادامه شرایط پرسپولیس چطور می‌شود، خاطرنشان کرد: من قرارداد دارم و به تمرین می‌روم. من با علی دایی و حمید درخشان قرارداد نبستم و در تمرینات حاضر می‌شوم.

مکانی در مورد اینکه آیا از نیمکت‌نشینی ناراحت است، عنوان کرد: برای چه ناراحت نشوم، اگر ناراحت نشوم آدم نیستم، چه برسد به بازیکن. دیوار کوتاه‌تر از من نیست، در کل بازیکنان حاضر مقابل تراکتورسازی فقط من را کنار گذاشتند. اگر شرایط همین طور ادامه پیدا کند، در پرسپولیس نمی‌مانم.

وی در پاسخ به این سؤال که نظرش در مورد رفتن علی دایی چیست، خاطرنشان کرد: این تصمیمی است که بزرگترها گرفتند و من در مورد برکناری دایی صحبتی ندارم.

دروازه‌بان پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: همه در رختکن می‌گفتند خیلی پیشرفت کردیم و من هم همین را می‌گویم. هواداران هم بدانند خیلی پیشرفت کردیم!

مکانی در ادامه صحبت‌های کنایه‌آمیز خود در مورد نیمکت‌نشینی در پرسپولیس و اینکه شرایط بدی دارند و اینکه نگران نیست این صحبت‌ها برضررش شود، خاطرنشان کرد: شرایط از این بدتر شود و به ضرر من باشد؟ من بازیکن ملی بودم، بازیکن 16 ساله نیستم، 11 سال است در لیگ برتر بازی می‌کنم و یک مربی از من ناراضی نبوده است، من نان بازویم را می‌خورم.


ویدیو مرتبط :
اخراج سوشا مکانی از پرسپولیس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوشا: در پرسپولیس نمی مانم


سوشا مکانی به همشهری گفته که با این شرایط در پرسپولیس نمی ماند.

روزنامه همشهری: سوشا مکانی به همشهری گفته که با این شرایط در پرسپولیس نمی ماند.

این روزنامه از قلعه نویی به عنوان کاندیدای نیمکت سپاهان یاد کرده است.

سوشا: در پرسپولیس نمی مانم