ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سلفی علیرضا حقیقی در حال آفتاب گرفتن


علیرضا حقیقی، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران تصویر زیر را در صفحه اجتماعی خود برای هوادارانش به اشتراک گذاشت.

جام نیوز: علیرضا حقیقی، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران تصویر زیر را در صفحه اجتماعی خود برای هوادارانش به اشتراک گذاشت.

سلفی علیرضا حقیقی در حال آفتاب گرفتن


ویدیو مرتبط :
کارت زرد گرفتن علیرضا حقیقی در پرسپولیس....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرط جالب علیرضا حقیقی برای گرفتن عکس سلفی با هواداران خانم



اخبار,اخبار ورزشی , علیرضا حقیقی

 

اخبار ورزشی - پوشش را رعایت کنید
شرط جالب علیرضا حقیقی برای گرفتن عکس سلفی با هواداران خانم

پس از بازگشت تیم ملی از ورزشگاه و زمانی که هواداران تیم ملی با بازیکنان عکس می انداختند بین یکی از بوقچی های ساکن استرالیا و علیرضا حقیقی جر و بحثی پیش آمد که کار به درگیری لفظی کشید.

 البته در میان رئیس حراست فدراسیون و تنی چند از ایرانیان حاضر در هتل وارد شدند و این دو را جدا کردند اما حقیقی خودش به شیوه ای جالب، لیدر پر سن و سال را به گوشه ای از لابی هتل برد و آنجا با وی صحبت کرد و در نهایت موضوع ختم به خیر شد.

حقیقی ازبانوان هوادار که می خواستند با او سلفی یادگاری بگیرند خواست تا پوشش را رعایت کنند و البته او قبل از عکس گرفتن از رئیس حراست فدراسیون فوتبال هم کسب اجازه کرد.
اخبار ورزشی - نود