ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سلفی ستارگان تیم والیبال بانک سرمایه


سلفی سید محمد موسوی در کنار شهرام محمودی و لوکاس زیگادلو والیبالیست مطرح لهستانی که هر سه امسال عضو تیم بانک سرمایه هستند.

 
 
 

صبح بخیر: سلفی سید محمد موسوی در کنار شهرام محمودی و لوکاس زیگادلو والیبالیست مطرح لهستانی که هر سه امسال عضو تیم بانک سرمایه هستند.

سلفی ستارگان تیم والیبال بانک سرمایه


ویدیو مرتبط :
در لیگ برتر والیبال تیم بانک سرمایه قهرمان شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قائمی به تیم والیبال بانک سرمایه پیوست


دریافت کننده ملی‌پوش والیبال ایران با تیم بانک سرمایه به توافق رسید.

خبرگزاری فارس: تیم والیبال بانک سرمایه توانست عنوان قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص دهد و حالا هم خود را برای حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا آماده می‌کند.

مسئولان تیم بانک سرمایه برای تقویت تیم خود مذاکراتی را با چند بازیکن ملی‌پوش آغاز کرده‌اند. فرهاد قائمی، دریافت کننده ملی‌پوش والیبال ایران که فصل گذشته در تیم پیکان حاضر بود و توانست عنوان نایب قهرمانی لیگ را کسب کند با بانک سرمایه به توافق رسیده است و جز اولین نقل و انتقالات لیگ ایران است.