ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سلفی بازیکنان بارسلونا پس از پیروزی


روز گذشته بارسلونا موفق شد در یک دیدار حساس با دو گل لیونل مسی، آرسنال را در خانه خود شکست دهد تا با خیالی آسوده به دیدار برگشت برابر این تیم در نیوکمپ بیاندیشد.

بانک ورزش:  روز گذشته بارسلونا موفق شد در یک دیدار حساس با دو گل لیونل مسی، آرسنال را در خانه خود شکست دهد تا با خیالی آسوده به دیدار برگشت برابر این تیم در نیوکمپ بیاندیشد.

سلفی بازیکنان بارسلونا پس از پیروزی


ویدیو مرتبط :
جشن هالووین بازیکنان بارسلونا پس از پیروزی با ختافه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: سلفی بازیکنان بارسلونا در رختکن


ستاره‌های بارسلونا بعد از مسجل شدن قهرمانی تیمشان در ویسنته کالدرون، در رختکن این ورزشگاه به جشن و پایکوبی پرداختند.

آی اسپورت: ستاره‌های بارسلونا بعد از مسجل شدن قهرمانی تیمشان در ویسنته کالدرون، در رختکن این ورزشگاه به جشن و پایکوبی پرداختند. آنها البته جشن اصلی قهرمانی را هفته بعد و در ورزشگاه نوکمپ به طور مفصل برپا خواهند کرد اما فعلا به پایکوبی و عکس سلفی گرفتن در رختکن بسنده کرده‌‌اند.

جرارد پیکه مدافع بارسا، این عکس را در توئیتر خود منتشر کرد و زیر آن نوشت: «ممنون از تیم، ممنون از هواداران. تشکر از کادر فنی تیم. تشکر از همه کسانی که باعث شدند این قهرمانی ممکن شود... قهرمااااااان...»

سلفی بازیکنان بارسلونا در رختکن