ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سلام نظامی رویانیان بی لباس رزم / 62 میلیارد هزینه کردم ؛ 57 میلیارد درآمد داشتم



اخبار,اخبار ورزشی,رویانیان

 

اخبار ورزشی - سلام نظامی رویانیان بی لباس رزم / 62 میلیارد هزینه کردم ؛ 57 میلیارد درآمد داشتم

 محمد رویانیان می گوید از او تنها 5 میلیارد تومان بدهی به جا مانده است درحالی که فقط 7 میلیارد از دولت گرفته و تیم 6 میلیارد هم بدهی قبلی داشته است.

 به گزارش  خبرآنلاین ؛ محمد رویانیان در گفت و گویی ویژه با دوربین برنامه 90 از رفتنش گفت . از این گفت که دیگر به فوتبال بر نمی گردد. از این گفت که 2 سال در فوتبال رنج کشیده است از اینکه گودرزی از روز ورودش به ورزش بر اساس تئوری چیده شده در پایین دست ها نسبت به او موضع داشته و حتی حاضر نشده مدیر پیشین سرخ ها را از نزدیک ببیند.

 

او در بخشی دیگر از این گفت و گو از هزینه ها و درآمدهای تیمش در این سه سال بودن در پرسپولیس گفت:« من در این سه سال در مجموع 62 میلیارد هزینه کرده ام. یعنی در 3 فصل ، کلا به طور میانگین 20 میلیارد و هفت صد میلیون هزینه داشتیم.

 

  همین امسال همه تیم ها هزینه های شان نزدیک 25 میلیارد تومان بوده است. » او سپس از درآمدهایش در این سال ها گفت:« 17 میلیارد اسپانسر گرفتیم. 11 میلیارد از شرکت های خدماتی و موسساتی که ایجاد کردیم ، درآمدزایی کردیم. 2.5 میلیارد از اجاره درفشی فر در آوردیم. 7 میلیارد از دولت گرفتیم. از ترانسفرها و باقی پول دنیزلی ، 5 میلیارد تومان گرفتیم و 5 میلیارد هم خیرین به تیم کمک کردند. تازه سهم پول های مان از لیگ را هم صرف پرداخت 6 میلیارد تومان بدهی قبلی تیم کردیم. الان فقط 5 میلیارد بدهی دارم.»

او در پایان حرف هایش سلامی نظامی گذاشت و گفت خداحافظ. درحالی این کار را کرد که لباس فرم نظامی به تن نداشت. او که دوباره به یگان خدمتی اش در ستاد کل نیروهای مسلح برگشته است !
اخبار ورزشی - خبرآنلاین
 


ویدیو مرتبط :
رویانیان در لباس نظامی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رویانیان با لباس نظامی در پرسپولیس +عکس


 
 
 
 
رویانیان با لباس نظامی در پرسپولیس

  خبرگزاری فارس: