ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرنوشت تیم ملی به دیدار با قطر بستگی دارد



 تیم ملی ایران,صعود تیم ملی ایران به جام جهانی

کارشناس فوتبال :

سرنوشت تیم ملی به دیدار با قطر بستگی دارد/ افسوس گذشته را می‌خوریم

کارشناس فوتبال و مربی پیشین تیم ملی با تاکید بر اینکه ما با بردن قطر در دوحه حضور خود را دربازی پلی آف تقریبا قطعی می کنیم، گفت: افسوس امتیازاتی را می خوریم که مقابل تیمهای ملی لبنان و ازبکستان به راحتی از دست دادیم.

بیژن ذوالفقار نسب در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت تیم ملی ایران برای صعود احتمالی به رقابت‌های جام جهانی برزیل ضمن بیان مطلب فوق گفت: هرچند که من صعود مستقیم تیم ملی ایران به رقابت‌های جام جهانی 2014 را کار بسیار سخت و بعید می دانم اما همه چیز به نتیجه بازی تیم ملی با تیم ملی قطر در دوحه بستگی دارد.

وی در همین خصوص افزود: ما با بردن قطر در دوحه حضور خود را دربازی پلی آف تقریبا قطعی می کنیم هرچند که طی 4 یا 5 سال گذشته نتوانسته ایم تیم ملی قطر را در دوحه شکست دهیم و در این خصوص کار بسیار دشواری را پیش رو داریم. در حال حاضر ما افسوس امتیازاتی را که مقابل تیم ملی لبنان در بیروت و همچنین تیم ملی ازبکستان در تهران را از دست دادیم می خوریم. دو بازی که حداقل در آن باید 4 امتیاز بدست آورده و در بدبینانه ترین حالت دو امتیاز کسب می کردیم.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: در شرایط فعلی تنها نقطه امیدواری ما انگیزه خاصی است که بازیکنان ایرانی در شرایط بحرانی دارند و دست به کارهای بزرگی می زنند.

وی تاکید کرد: البته نباید دل خود را به حضور در بازی پلی آف نیز خوش کنیم چون در این بازیها نماینده قاره آسیا کار بسیار سختی را مقابل تیم پنجم آمریکای جنوبی پیش رو خواهد داشت و شانس صعود آن بسیار کم است.

تیم ملی فوتبال ایران که یکی از شانس های صعود مستقیم به رقابت های جام جهانی 2014 برزیل بود، با شکست خانگی برابر ازبکستان تا حدود زیادی این شانس را از دست داد و باید به امید نتایج رقیبانش، سه دیدار حساس خردادماه برابر قطر، لبنان و کره جنوبی را با پیروزی پشت سربگذارد تا شانس صعود پیدا کند./مهر

 

 

 


ویدیو مرتبط :
‫اختصاصی سفر ملی پوشان به دوحه برای دیدار با تیم ملی قطر‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین اخبار تیم ملی قطر؛ خط و نشان رئیس فدراسیون قطر برای ایران ؛ لغو دیدار دوستانه



رئیس فدراسیون فوتبال , ورزشگاه آزادی , تیم ملی

 

* رئیس فدراسیون فوتبال قطر برای تیم ملی ایران خط و نشان کشید

رئیس فدراسیون فوتبال قطر در جمع بازیکنان این تیم برای تیم ملی کشورمان خط و نشان کشید.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، الشیخ حمد بن خلیفه بن احمد در دیدار با بازیکنان تیم ملی قطر با تأکید بر اهمیت دیدار مقابل ایران از هفته پایانی مرحله اول گروهی مقدماتی جام جهانی 2014 به نقش کلیدی عنابی ها در این دیدار اشاره کرد.

وی افزود: «امیدوارم تیم ملی قطر با شکست ایران بتواند یکی از دو تیم راه یافته به مرحله بعدی رقابت‌ها باشد.»

الشیخ حمد بن خلیفه بن احمد یادآور شد: «باید از ایران عبور کنیم و به مرحله دوم گروهی مقدماتی جام جهانی که از اهمیت بیشتری برخوردار است صعود کنیم. باید همگی تلاش کنیم تا این اتفاق خوشایند رخ دهد.»

رئیس فدراسیون فوتبال قطر پیش از دیدار تیم ملی المپیک قطر مقابل عربستان و تیم ملی قطر مقابل ایران در اردوی این دو تیم حاضر شد و با پائولو اتوری که هدایت هر دو تیم را برعهده دارد به گفتگو پرداخت.

* اتوری دیدار قطر و لبنان را لغو کرد

سرمربی برزیلی تیم ملی قطر از بیم مصدوم شدن بازیکنانش، دیدار دوستانه با لبنان را لغو کرد.

تیم ملی قطر قرار بود قبل از دیدار مقابل ایران از سری رقابت‌های مرحله اول گروهی مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه آسیا در دیداری دوستانه در دوحه به مصاف لبنان برود اما این دیدار لغو شد. پائولو اتوری سرمربی تیم ملی قطر این دیدار را از ترس مصدوم شدن بازیکنانش لغو کرد و ترجیح داد در تمرینات نسبت به هماهنگی بیشتر عنابی‌ها اقدامات لازم را به عمل بیاورد.

دیدار ایران و قطر 10 اسفند در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.