ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرمربی نایمخن: جهانبخش معجزه کرد


سرمربی نایمخن و رسانه‌های هلندی از بازی‌ درخشان علیرضا جهانبخش در بازی برابر آژاکس تمجید کرد.

ایسنا: سرمربی نایمخن و رسانه‌های هلندی از بازی‌ درخشان علیرضا جهانبخش در بازی برابر آژاکس تمجید کرد.

 نایمخن با درخشش مهاجم ایرانی خود در هفته‌ پایانی لیگ هلند موفق شد، آژاکس را با تساوی دو بر دو متوقف کند تا یاران جهانبخش با نجات از سقوط به دسته پایین‌تر به دیدار پلی‌آف برسد.

آنتون یانسن، سرمربی نایمخن پس از نتیجه‌ با ارزش تیمش برابر آژاکس گفت: نتیجه‌ بسیار خوبی کسب کردیم. در دقایق پایانی مسابقه ضربان قلب من بسیار بالا رفته بود. دو بار از حریف عقب افتادیم اما در نهایت توانستیم به مسابقه باز گردیدم.

یانسن در ادامه با تمجید از علیرضا جهانبخش گفت: عملکرد جهانبخش برابر آژاکس بی‌نظیر بود. او در این دیدار معجزه کرد. دو گل بی‌نظیر جهانبخش می‌تواند ما را در لیگ نگه دارد. از بازی او در این دیدار کاملا راضی هستم. وقتی جهانبخش به میدان آمد تیم ما در خط حمله کاملا عملکرد متفاوتی با نیمه نخست ارائه داد. از این نتیجه‌ بسیار هیجان زده شدم. امیدوارم که در دیدار پلی‌آف نیز پیروز شویم تا در لیگ هلند باقی بمانیم.

همچنین رسانه‌های هلندی نیز پس از نمایش درخشان جهانبخش به تمجید از بازیکن ایرانی این تیم پرداختند.

پایگاه اینترنتی "SPORT1" هلند با تمجید از جهانبخش نوشت: دو گل علیرضا جهانبخش لیگ را برای نایمخن خرید. او که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین مسابقه آمد توانست بازی را کاملا به نفع تیم خود تغییر دهد و نشان داد چرا در نیم فصل نخست به عنوان یکی از استعدادهای برتر فوتبال هلند معرفی شد.

روزنامه‌ "تلگراف" هلند نیز با تمجید از علیرضا جهانبخش نوشت: این بازیکن ایرانی نمایش بی‌نظیری برابر آژاکس از خود به نمایش گذاشت تا نایمخن به ماندن در لیگ هلند امیدوار شود. هر چند جهانبخش در اکثر بازی‌های تیمش به عنوان یار تعویضی به زمین مسابقه آمده اما هر بار توانسته عملکرد درخشانی از خود به نمایش بگذارد و گل‌های مهمی را به ثمر برساند.


ویدیو مرتبط :
بازیهای جهانبخش برای نایمخن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوشحالی سرمربی‌نایمخن از ماندن جهانبخش


رود بروود با خوشحالی از ماندن علیرضا جهانبخش در تیمش، این بازیکن ایرانی را بسیار با استعداد و خلاق توصیف کرد.

خبرگزاری ایسنا: علیرضا جهانبخش مهاجم ایرانی نایمخن در زمان نقل و انتقالات تابستانی از چند تیم لیگ برتری هلندی پیشنهاد داشت ولی ترجیح داد در نایمخن بماند تا به این تیم کم کند تا به لیگ برتر هلند صعود کند. ماندن جهانبخش در نایمخن باعث خوشحالی سرمربی تیم نایمخن شده است.

رود بروود سرمربی نایمخن درباره ماندن مهاجم جوان ایرانی تیمش در این تیم گفت: جهانبخش بازیکن بسیار بزرگ و با استعدادی در تیم من محسوب می‌شود و خیلی خوشحالم که تصمیم گرفت تا در نایمخن بماند. جهانبخش بازیکن بزرگی است و در عین حال هنوز جوان است و باید خیلی بیش از این‌ها پیشرفت کند. او یکی از بهترین بازیکنان فصل جدید تیم من بوده است که توانسته 3 گل به ثمر برساند و خیلی خوب با دیگر بازیکنان تیم هماهنگ باشد.

سرمربی نایمخن ادامه داد: قطعا ماندن بازیکنی مثل جهانبخش باعث خواهدشد بتوانیم خیلی خوب به هدفمان برسیم و نایمخن بتواند جواز حضور در لیگ برتر هلند را بدست آورد. علیرضا بازیکن بسیار خلاق و بااستعدادی است و همه ما و بازیکنان تیم از ماندن او در نایمخن خوشحال هستند.

علیرضا جهانبخش تاکنون موفق شده است 3 گل در لیگ دسته دو هلند به ثمر برساند و چند پاس گل نیز برای هم‌تیمی رهایش فراهم کند. او فصل گذشته نیز از بازیکنان موفق این تیم بود ولی نتوانست مانع از سقوط تیمش به دسته پایین‌تر لیگ هلند شود.