ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرمربی دورتموند: بوندس لیگا برای ژاپنی ها بی معنا است



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 

سرمربی دورتموند: بوندس لیگا برای ژاپنی ها بی معنا است

' یورگن كلوپ' سرمربی بورسیا دورتموند گفت ' شین جی كاگاوا' بازیكن ژاپنی این تیم قصد تمدید قرارداد ندارد آن هم به این دلیل كه بوندس لیگا برای مردم زادگاهش بی معنا است.

هنوز یك سال از قرارداد كاگاوا با دورتموند باقی است ولی او به رغم آنكه این تیم برای دومین سال پیاپی به قهرمانی بوندس لیگا رسیده حاضر به تمدید قرارداد خود با این باشگاه نیست.

كلوپ می گوید كه نمی تواند با فرهنگ ژاپن مقابله و با لیگ برتر انگلیس رقابت كند.

سرمربی 44 ساله دورتموند به زوددویچه سایتونگ گفت: نمی توانیم با فرهنگ ژاپن و دوران كودكی كاگاوا مقابله كنیم. درجایی كه تنها لیگ شناخته شده خارجی، لیگ برتر انگلیس است.

وی افزود: جایی كه شینجی به دنیا آمده ، لیگ ما معنایی ندارد ، تنها لیگ شناخته شده خارجی لیگ برتر انگلیس است. مسلم است كه شین جی در كشورش دچار مشكلاتی شد كه او را ناگزیر ساخته تصمیمی برخلاف تیم ما بگیرد.

كاگاوا در سال 2010 از ژاپن به دورتموند پیوست و اكنون یكی از گزینه های مد نظر منچستریونایتد برای نقل و انتقال تابستانی است./ایرنا


ویدیو مرتبط :
گفتگو با سرمربی تیم شگفتی ساز بوندس لیگا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باخت خانگی دورتموند در هفته اول بوندس لیگا


تیم فوتبال بورسیا دورتموند در نخستین دیدار فصل جدید باشگاه‌های آلمان در خانه تن به شکست داد.

فارس: در آخرین دیدار امشب از هفته نخست بوندس لیگا آلمان، تیم فوتبال بورسیا دورتموند که هفته گذشته موفق شده بود در سوپرجام باشگاه‌های آلمان با غلبه بر رقیب دیرینه‌اش بایرن مونیخ، عنوان قهرمانی را از آن خود کند، در ورزشگاه خانگی خود سیگنال ایدوناپارک و در حضور ۸۰ هزار و ۶۶۷ تماشاگر خودی در نخستین بازی فصل جدید مقابل میهمان خود بایر لورکوزن تن به شکست ۲ بر صفر داد.

بالعربی در دقیقه ۱ و کیسلینگ ۵+۹۰ دو گل لورکوزن را در این مسابقه به ثمر رساندند تا شاگردان یورگن کلاپ در نخستین دیدار فصل جدید طعم شکست را در خانه بچشند.