ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرمربی بارسلونا اخراج شد


باشگاه بارسلونا یکی از اعضای کادر فنی تیم‌های خود را اخراج کرد.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه بارسلونا، سرمربی تیم B خود را اخراج کرد.

دلیل اخراج «خوردی وینیالس» سقوط بارسای  B به دسته سوم لیگ اسپانیا در فصل گذشته عنوان شده است.

او از نیم‎‌فصل دوم جانشین«اوزبیو ساکریستان» شد اما نتوانست تیمش را از قعر جدول دسته دوم نجات دهد و به همین دلیل اخراج را تجربه کرد.

در بیانیه باشگاه بارسلونا آمده که تیمB باشگاه فصل جدیدی را شروع کرده و به همین منظور قصد استخدام یک سرمربی دیگر را دارد.

منیر الحدادی مراکشی‌الاصل و ساندرو رودریگس از جمله بازیکنانی بودند که ابتدای فصل گذشته از تیم B به ترکیب اصلی بارسا راه یافتند اما بازگشت آن‌ها به قصد نجات بارسلوناB نتیجه نداد و تیم سقوط کرد.

جالب اینکه دیگر تیم سقوط کرده به دسته سوم هم تیم دوم رئال‌مادرید موسوم به رئال‌مادرید کاستیاست!


ویدیو مرتبط :
فوتبال 120 - نگاهی به اخراج سوسیچ سرمربی بوسنی(93/8/30)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی بارسلونا اخراج می شود؟



اخبار,اخبار ورزشی ,سرمربی بارسلونا

 

اخبار ورزشی - لوئیس انریکه؛
سرمربی بارسلونا اخراج می شود؟

رئیس بارسا تنها 2 بازی به سرمربی تیمش فرصت داده تا اوضاع نامساعد تیم را بهبود بخشد.

لوئیس انریکه باید در دو بازی آینده بارسا برنده باشد تا جایگاهش را از دست ندهد. به سرمربی بارسا هشدار داده شده که اگر اوضاع نامناسب بارسا ادامه پیدا کند، او اخراج خواهد شد. روزنامه موندو مدعی شده که انریکه برای تثبیت جایگاهش باید بازی با الچه در جام حذفی و با اتلتیکو مادرید در لیگ را با برد به پایان ببرد. در غیر این صورت سرنوشت زوبی زارتا در انتظار او است.

همچنین به او دستور داده شده تا رابطه اش را با بازیکنان بارسا بهتر کند. بعد از این که او در بازی با سوسیداد به ستاره های تیم استراحت داد، انتقادات زیادی از او به عمل آمد. انریکه در آن بازی مسی، نیمار، دنی آلوس و پیکه را روی نیمکت نشاند. پیش از این هم گفته می شد که مسی رابطه خوبی را سرمربی تیم ندارد و در جلسه تمرینی روز گذشته بارسا هم حاضر نشده است.
اخبار ورزشی - خانواده بزرگ ورزش