ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سرشناس ترین غایبان لیست جدید کی‌روش


در لیست جدید تیم ملی برای دیدار دوستانه با کره جنوبی نام چند بازیکن نامدار از قلم افتاده است.

خبر آنلاین: سیدمهدی رحمتی که با تبلیغات زیادی در لیست قبلی تیم ملی حضور داشت، باز هم غایب اردوست. دنیل داوری نیز دعوت نشده همان طور که حامد لک خط خورده است.

در خط دفاع، دو یار همیشگی کروش غایب هستند. حسین ماهینی که تا به حال با کارت سربازی جعلی در لیگ بازی می کرده حالا باید به خدمت سربازی برود و از این رو نمی تواند از کشور خارج شود. نفر دوم هم مدافع محبوب کروش است؛ مهرداد پولادی. بازیکنی که وقتی به علت مصدومیت توان راه رفتن هم نداشت، به تیم ملی دعوت می شد اما بنا به مشکلات کارت پایان خدمت نمی تواند در لیست کروش جایی داشته باشد.

خبری از محسن بنگر و شجاع خلیل زاده هم نیست. استیون بیت آشور و احمد آل نعمه از دیگر بازیکنانی هستند که در خط دفاعی به تیم ملی نرسیدند.

همچنین جای رضا حقیقی و قاسم حدادی فر نیز خالی است. وحید امیری، رحمان احمدی، علیرضا بیرانوند، یعقوب کریمی، مهدی شریفی، محمدرضا خلعتبری، مهرداد جماعتی، سامان نریمان جهان و... بازیکنانی بودند که در لیست اولیه سفر به پرتغال حضور داشتند اما برای دیدار دوستانه با کره جنوبی دعوت نشدند و جایی در لیست کروش ندارند.

گفتنی است تیم ملی کشورمان روز 27 آبان ماه در تهران و در یک دیدار دوستانه با قضاوت داورانی از کشور ازبکستان به مصاف تیم ملی کره جنوبی می رود.


ویدیو مرتبط :
عید غدیر - 14 روز دیگر - غایبان به حاضران برسانند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فابرگاس، پویول و پدرو غایبان لیست جدید اسپانیا



 

فابرگاس، پویول و پدرو غایبان لیست جدید اسپانیا

 

دل‌بوسکه لیست تیم برای بازی با جمهوری چک و لیتوانی را اعلام کرد.

بیسنته دل‌بوسکه، مربی تیم ملی اسپانیا لیست تیم ملی برای دیدارهای مقدماتی یورو 2012 مقابل جمهوری چک و لیتوانی را اعلام کرد.

آندونی ایرائولا، مدافع راست اتلتیک بیلبائو در این لیست حضور دارد. این بازیکن 28 ساله قصد دارد به چهار بازی ملی‌اش بیفزاید.

خاوی مارتینس و خوان ماتا که در جام جهانی حاضر بودند، پس از آن که در تیم جوانان اسپانیا حضور یافتند به تیم ملی برگشته‌اند.

دل‌بوسکه همچنین مجبور است با غیبت سسک فابرگاس، کارلس پویول و پدرو به دلیل مصدومیت کنار بیاید.

لیست بازیکنان دعوت‌شده:

دروازه‌بان‌ها: کاسیاس، رینا، والدس

مدافعان: آلبیول، آربلوا، کاپدویلا، مارچنا، ایرائولا، پیکه، راموس

هافبک‌ها: آلونسو، بوسکتس، چابی، اینیستا، کاسورلا، مارتینس

مهاجمان: ویا، یورنته، تورس، سیلوا، ماتا، ناباس