ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سجده علی‌عسگر و درگیری میداودی و گابریل


هافبک تیم پرسپولیس پس از به ثمر رسیدن گل دوم این تیم سجده شکر به جا آورد.

خبرگزاری تسنیم: چند دقیقه پس از آغاز دیدار سایپا - پرسپولیس، محمد عباس‌زاده و علی علیپور، دو مهاجم پرسپولیس که در فهرست 18 نفره این تیم نبودند به ورزشگاه انقلاب کرج آمدند و روی سکوها نشستند.

* هواداران پرسپولیس پیش از آغاز بازی علیه محسن ترکی، داور مسابقه سایپا - پرسپولیس شعار دادند.

* برخلاف مجید جلالی که تمام نیمه اول را از کنار زمین تماشا کرد، برانکو ایوانکویچ بیشتر نیمه اول را روی نیمکت نشسته بود.

* پس از اینکه در ابتدای بازی پرسیپولیسی‌ها یکی دو موقعیت را از دست دادند برانکو به این مسئله معترض شد و با حالت قهر روی نیمکت نشست.

* احمد نوراللهی، هافبک پرسپولیس بعد از به ثمر رساندن گل این تیم به قدری خوشحال بود که بیشتر مسافت زمین را دوید و خوشحالی کرد.

* بعد از گل نوراللهی هواداران سایپا ساکت شدند و روی سکوها نشستند.

* در حالی که عده‌ای از عکاسان پشت دروازه پرسپولیس نشسته بودند، هواداران این تیم در اقدامی جالب اعتراض خود را به حضور پرتعداد عکاسان نشان دادند.

* پس از گل دوم پرسپولیس حمید علی‌عسگر سجده شکر به جا آورد و نیمکت‌نشینان پرسپولیس هم شادی کردند.

* هواداران پرسپولیس پس از به ثمر رسیدن گل دوم این تیم برانکو ایوانکوویچ را تشویق کردند. آنها همچنین برای لحظاتی علیه میلاد میداودی شعار دادند.

* ابراهیم شکوری، مدافع سایپا با مچ بند قرمز در زمین حضور پیدا کرد.

* پس از پایان نیمه اول بازیکنان سایپا قصد خروج از زمین را داشتند که هواداران پرسپولیس علیه میلاد میداودی شعار دادند. این مسئله باعث شد میداودی به سمت هواداران پرسپولیس عدد چهار را نشان دهد که این کار او تا حضور بازیکنان در تونل ورزشگاه ادامه داشت. فرناندو گابریل، هافبک برزیلی پرسپولیس حرکت میداودی را بی‌پاسخ نگذاشت و با او درگیر شد که با وساطت رضا چلنگر کار آنها به زد و خورد نکشید.


ویدیو مرتبط :
درگیری دیگو کوستا و گابریل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری لفظی علی‌عسگر و کفشگری در درفشی فر



اخبار,اخبار ورزشی , باشگاه پرسپولیس

مشاجره لفظی دو بازیکن پرسپولیس در پایان تمرین امروز این تیم باعث شد که درخشان واکنش نشان دهد.

در پایان تمرین امروز (چهارشنبه) پرسپولیس که در ورزشگاه درفشی فر برگزار شد، حمید علی‌عسگر و مهرداد کفشگری که در یک تیم در فوتبال درون تیمی شرکت داشتند به خاطر شکست تیم‌شان با یکدیگر مشکل لفظی شدیدی پیدا کردند.

بازی تمرینی سرخپوشان با کری‌ فراوانی از سوی بازیکنان همراه بود و با توجه به این قضیه بازیکنان تیم بازنده از شکست تیم‌شان ناراحت شدند و در ادامه علی‌عسگر و کفشگری با یکدیگر مشاجره لفظی پیدا کردند. این مشاجره آنقدر جدی بود که حمید درخشان خودش را به بازیکنان مذکور رساند و از آنها خواست به بحث و جدال خود پایان دهند.
اخبار ورزشی - تسنیم