ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ستارگان والیبال ایران در فینال


دیدارهای نهایی و رده‌بندی رقابتهای لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه برگزار می شود تا تکلیف قهرمان این دوره از مسابقات مشخص شود.

خبرگزاری مهر: پرونده بیست و هشتمین دوره رقابتهای لیگ برتر والیبال ایران جام زنده یاد حسین معدنی فردا چهارشنبه با برگزاری دو بازی فینال و رده‌بندی در سالن فدراسیون والیبال بسته می‌شود تا تیم‌های برتر این فصل از رقابتها معرفی شوند.

به طور حتم اوج هیجان و حساسیت این فصل از مسابقات را در دیدار فینال خواهیم دید. جایی که ستاره‌های والیبال ایران در قالب دو تیم پیکان تهران و شهرداری ارومیه برابر هم صف آرایی خواهند کرد. پیش از این بازی البته تیم‌های میزان خراسان و شهرداری تبریز برگزار کننده مسابقه رده‌بندی خواهند بود که رویارویی آنها نیز هیجانات خاص خودش را دارد.

میزان خراسان و شهرداری تبریز در دور مقدماتی لیگ امسال دو بار به مصاف یکدیگر رفتند که مسابقه نخست در ۲۱ آبان ماه در تبریز برگزار شد و میزان سه بر یک به پیروزی رسید. در دومین مسابقه نیز که ۱۷ دی‌ماه در سالن مهران مشهد برگزار شد، باز هم میزانی‌ها سه بر یک به پیروزی رسیدند تا فاتح دو مسابقه دور مقدماتی باشند. از این نظر میزان برگ برنده این مسابقه است و در صورت پیروزی برابر نماینده تبریز یک پله صعود در عملکرد امسال خود نسبت به سال گذشته داشته است.

دیدار نهایی لیگ برتر والیبال سال ۹۳ نیز در دومین مسابقه ای است که روز چهارشنبه برگزار می‌شود و تیم‌های پیکان تهران و شهرداری ارومیه برای کسب قهرمانی به میدان می‌روند. پیکان تهران با تجربه یازده قهرمانی که آخرین بار آن در سال ۳۸۹ بوده است به مصاف شهرداری ارومیه می‌رود که تاکنون قهرمانی در لیگ برتر را تجربه نکرده است. هر دو تیم که در دور مقدماتی این رقابتها صدرنشین گروه خود بودند تمام تلاش خود را برای پیروزی در این مسابقه خواهند کرد.

نماینده ارومیه اگر قهرمان شود که نخستین قهرمانی نماینده این شهر خواهد بود و اگر مغلوب پیکان شود و به نایب قهرمانی اکتفا کند، مانند سال ۱۳۸۳ که پگاه ارومیه نایب قهرمان شد، تاریخ تکرار خواهد شد. شاید اگر بازی دو تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می شد شانس شهرداری ارومیه بیشتر از حریف بود اما برگزاری مسابقه فینال در تهران به نوعی تاکید بر میزبانی پیکانی‌ها خواهد بود. حتی با وجود اینکه لیدرهای این تیم محروم هستند هم نیز میزبانی به سود پیکان خواهد بود.

برنامه مرحله نهایی لیگ برتر والیبال - چهارشنبه ۲۷ اسفندماه ؛

* میزان خراسان - شهرداری تبریز، ساعت 13

* پیکان تهران - شهرداری ارومیه، 15:30


ویدیو مرتبط :
فینال والیبال: ایران ۳-۱ ژاپن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکست تلخ تیم والیبال نشسته ایران در فینال





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تیم والیبال نشسته ایران نایب‌قهرمان شد

خبرگزاری فارس: تیم ملی والیبال نشسته ایران با شکست مقابل بوسنی مدال نقره رقابت‌های پارالمپیک 2012 لندن را از آن خود کرد.

دیدار تیم‌های والیبال ایران و بوسنی در چارچوب فینال رقابت‌های پارالمپیک 2012 لندن به دلیل بازی تیم‌‌های والیبال آلمان و روسیه در دیدار رده‌بندی، با تاخیر 45 دقیقه‌ای و از ساعت 22:15 به وقت ایران آغاز شد و با برتری 3 بر یک بوسنی خاتمه یافت.

والیبالیست‌های ایران در حالی که در بازی مرحله مقدماتی بوسنی را شکست داده بودند، در گیم نخست این بازی بسیار خوب کار کردند و موفق شدند با حساب 25 بر 19 حریف قدرتمند خود را شکست دهند، اما در گیم دوم این بازیکنان بوسنی بودند که بازی را بهتر شروع کردند و توانستند با نتیجه 25 بر 21 از سد ایران عبور کنند.

در گیم سوم بازی پایاپایی پیش رفت تا اینکه سرانجام بازیکنان بوسنی در امتیازهای پایانی از ایران پیش گرفتند و این گیم را با حساب 25 بر 22 به سود خود رقم زدند تا بازی به گیم چهارم کشیده شود.

گیم چهارم را هم بازیکنان بوسنی بهتر آغاز کردند  و در پایان هم 25 بر 15 پیروز شدند تا در مجموع با حساب 3 بر یک از سد ایران عبور کنند و مدال طلای والیبال پارالمپیک را به خود اختصاص دهند.

والیبالیست‌های ایران با این شکست به مدال نقره دست پیدا کردند./فارس