ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ستاره بارسلونا به زندان نمی‌رود


بر اساس اخبار برخی رسانه‌ها حکم زندان اعلام شده برای ستاره بارسلونا به حالت تعلیق درآمده است.

خبرگزاری فارس: خاویر ماسکرانو ستاره آرژانتینی بارسلونا که پیش از این به دلیل فرار مالیاتی به یک سال زندان محکوم شده بود، فعلا به زندان نمی‌رود.

یک دادگاه در ماه‌های اخیر در مورد فرار مالیاتی 1.5 میلیون یورویی خاویر ماسکرانو که در سال های 2011-2012 انجام شده بود تشکیل شد و بعد از آن این ستاره آرژانتینی به یک سال زندان و پرداخت جرایم به مبلغ 815 هزار یورو محکوم شد.

بر این اساس این ستاره باتجربه آرژانتینی با انتشار بیانیه‌ای ضمن قبول رای دادگاه عنوان کرد که درخواست کرده تا جریمه زندان معلق شده یا با جریمه نقدی معاوضه شود.

با توجه به این اعتراض سایت موندو دپورتیوو مدعی شده که با درخواست معلق شدن زندان خاویر ماسکرانو موافقت شده و حکم زندان رفتن او دو سال به تعویق افتاده است و در این مدت البته باید مالیاتی را که از آن سرباز زده است را پرداخت کند.


ویدیو مرتبط :
آقا زاده به زندان می رود!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدافع بارسلونا به زندان می رود؟



اخبار,اخبار ورزشی ,باشگاه بارسلونا

جرارد پیکه مدافع ملی پوش بارسلونای اسپانیا در آستانه زندانی شدن قرار دارد.

به گزارش جام جم ، این ملی پوش بارسلونا مدتی پیش در یکی از خیابان های بارسلونا با یک افسر پلیس درگیری لفظی پیدا کرد. پیکه به این دلیل که پلیس برادرش را به دلیل پارک ممنوع جریمه کرده بود با این افسر پلیس درگیری شدید پیدا کرد. پیکه ابتدا به وی توهین کرد سپس نزدیک بود کار به درگیری لفظی کشیده شد.

بر اساس گزارش ها افسر پرونده مربوط به رسیدگی جریمه جرارد پیکه این ملی پوش بارسلونا را شش هزار یورو جریمه کرده است که احتمال افزایش آن هم وجود دارد.

پیکه 27 ساله باید در موعد مقرر این جریمه را بپردازد در غیر اینصورت باید به زندان برود. این در حالی است که پیکه تمایلی به پرداخت جریمه ندارد.
اخبار ورزشی - جام جم