ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

سانتوس: من و سیدجلال بهترین می‌ شویم


کارلوس سانتوس مدافع برزیلی نفت‌تهران می‌ گوید آنقدر کنار سیدجلال و دیگر مدافعین این تیم خوب کار خواهند کرد تا آخر فصل لقب بهترین را بگیرند.

ورزش سه: کارلوس سانتوس درباره شرایط نفت‌تهران گفت: شرایط ما خوب است و در این تعطیلات به هماهنگی لازم رسیده ایم. یکسری بازیکنان جدا شده اند، یکسری بازیکن جدید داریم ولی در این زمان به هماهنگی تاکتیکی لازم رسیده ایم، همگی انتظار دارند ما نتیجه بگیریم و این اتفاق از هفته ششم می‌ افتد.
 
او در مورد کار کردن کنار سیدجلال حسینی ادامه داد: سیدجلال یکی از بهترین مدافعان است و کنار او راحت هستم، کاملا هماهنگ هستیم طوری که آخر فصل می‌ توانیم بهترین زوج دفاعی لیگ لقب بگیریم.

بازیکن نفت‌تهران در مورد کار زیرنظر منصوریان نظرش را اینگونه بیان کرد: کار کردن زیرنظر منصوریان خیلی خوب است، او یکی از بهترین مربی های لیگ است. در دو سال پیاپی با دو مربی جوان و خوب به نام های منصوریان و گل‌محمدی کار کرده ام که با همدیگر رابطه خوبی داریم. من همیشه از نظرات آقای منصوریان استفاده می‌ کنم. در کل تیم خوبی داریم و شروع به نتیجه گیری خواهیم کرد.

سانتوس در پایان درباره دیدار با الاهلی افزود: بازی سختی داریم ولی ما در بازی رفت نشان دادیم که آنها برتری نسبت به ما ندارند و می‌ توانیم بازی بهتری ارائه بدهیم. شاید در زمین حریف با استرس کمتری کار کنیم زیرا انتظارات از ما در زمین حریف کمتر است. امیدوارم نفت‌تهران جزو 4 تیم برتر بالا بیاید.


ویدیو مرتبط :
سیدجلال حسینی به قطر می رود ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سانتوس: قهرمان یورو 2016 می‌شویم


سرمربی پرتغال پس از برتری تیمش در آخرین بازی مقدماتی یورو 2016، عملکرد شاگردانش را ستود.

خبرگزاری تسنیم: فرناندو سانتوس، سرمربی تیم‌ملی پرتغال برتری 2 بریک تیمش مقابل صربستان در آخرین بازی‌اش در مقدماتی یورو 2016 را نتیجه درخشش همه بازیکنان به خصوص ژائو موتینیو دانست.

او در این باره گفت: درست وقتی تحت فشار صرب‌ها قرار گرفتیم، موتینیو با یک ضربه نجات‌بخش خیال ما را راحت کرد. او قبل از بازی به من گفته بود توان بازی 90 دقیقه‌ای را ندارد و تنها 20 یا 25 دقیقه قادر به بازی کردن است. خوشبختانه در همان دقایق مورد نظرش هم بهترین عملکرد را داشت و درمناسب‌ترین زمان ضربه را به حریف زد.

سرمربی پیشین یونان و فعلی کریس رونالدو از هدیه‌ای که در شب تولد 61 سالگی گرفت، راضی است. وی گفت: اول شدن در گروه به قصد تبدیل شدن به سید یک در قرعه‌کشی مرحله اصلی اهمیت زیادی دارد و خوشبختانه بازیکنان با محقق کردن این خواسته، بهترین هدیه روز تولد را به من دادند. در این بازی دشوار از ابتدا خیلی خوب و با پرس شدید، سرعت زیاد، مالکیت توپ و ایجاد فرصت گلزنی ظاهر شدیم. یکی از همان لحظات برتر، گل اول ما را در پی داشت. حالا می‌توانیم قهرمان یورو 2016 باشیم.