ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زولا رسماً سرمربی کالیاری شد


جاینفرانکو زولا سرمربی جدید کالیاری شد.

وب سایت نود: باشگاه کالیاری ساعاتی قبل رسماً زولا را به عنوان مربی جدید این تیم معرفی کرد. زولای ۴۸ ساله، ستاره سابق چلسی، بعد از برکناری زمان هدایت کالیاری را بر عهده خواهد گرفت.

قرار است او از روز ۲۸ دسامبر تمرینات این تیم را به دست بگیرد.


ویدیو مرتبط :
شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال نشد - سرمربی ساحلی انتخاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمال برکناری سرمربی پارما و حضور زولا



 

 

تیم ملی , سرمربی

 

ممکن است مهاجم پیشین تیم ملی ایتالیا هدایت باشگاه پارما را به عهده بگیرد.

به نظر می‌رسد باشگاه پارما قصد دارد فرانکو کولومبا سرمربی خود را اخراج کرده و مربی دیگری را جایگزین وی کند.

پارما در دیدار هفته هفدهم خود در سری آ ایتالیا برابر اینترمیلان ۵ بر صفر شکست خورد تا وضعیت این تیم بدتر از گذشته شود. آن‌ها اکنون با ۱۹ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفته‌اند.

پیترو لئوناردی، مدیر باشگاه پارما پیش از این اعلام کرد همه از شرایط به‌وجود آمده در تیم ناراضی هستند و برای بررسی این موضوع در جلسه‌ای که به زودی برگزار خواهد شد، در مورد سرمربی تصمیم‌گیری خواهد شد.

نخستین گزینه باشگاه برای نیمکت تاردینی، جیان فرانکو زولا است. او بین سال‌های 93 تا 96 قهرمان باشگاه بوده و محبوب هواداران به شمار می‌رود. اکنون بسیاری از هواداران امیدوار به بازگشت وی به پارما هستند.

یکی دیگر از گزینه‌های باشگاه روبرتو دونادونی است که در ابتدای فصل از کالیاری اخراج شد. گفته می‌شود جی‌جی دل‌نری، سرمربی فصل پیش یوونتوس نیز از سوی برخی رسانه‌های ایتالیا به عنوان مربی بعدی پارما اعلام شده است.