ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زمان برگزاری مسابقه والیبال ایران - برزیل


مسابقه تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل روز جمعه ساعت 20 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مسابقه تیم‌های ملی والیبال ایران و برزیل روز جمعه ساعت 20 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

کیومرث کرده مسابقه روز جمعه، 27 تیر میان تیم های ملی والیبال ایران و برزیل را گزارش می کند.

این بازی از سری رقابت‌های لیگ جهانی والیبال از برنامه "توپ و تور" پوشش داده می‌شود و ایران تجربه دومین حضور خود را در رقابت‌های لیگ جهانی والیبال پشت سر می‌گذارد.

والیبال ایران روز چهارشنبه در یک بازی تحسین برانگیز در دو ست بر حریف قدرتمند خود تیم ملی والیبال روسیه برتری یافت اما در ست پنجم روس‌ها با استفاده از تجربه و بازیکنان بلند قامت خود این بازی را با نتیجه سه بر دو بردند.

روسیه قهرمان سه دوره مسابقات جهانی و المپیک است.

برنامه "توپ و تور" کاری از گروه ورزش شبکه سه سیماست که به تهیه کنندگی بهزاد کاویانی و با اجرای خود او مسابقات و رویدادهای مربوط به رشته‌های والیبال، بسکتبال، هندبال و... را پوشش و مسائل مربوط به این حوزه ها را آسیب شناسی و بررسی می کند.


ویدیو مرتبط :
والیبال ایران - برزیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یوزپلنگ ایرانی در مسابقه ایران-برزیل در لیگ جهانی والیبال(+عکس)



 
 اخبار ورزشی - یوزپلنگ ایرانی در مسابقه ایران-برزیل در لیگ جهانی والیبال

  یکی از حاشیه های بازی تیم ملی والیبال ایران و برزیل در لیگ جهانی والیبال 2014 حضور دو تن پوش یوزپلنگ ایرانی در سالن 12 هزارنفری آزادی تهران بود. این درحالی است که تیم ملی فوتبال ایران هم با نماد یوزپلنگ ایرانی در جام جهانی برزیل حضور یافته است.

دربازی دوم ایران-برزیل در لیگ جهانی والیبال 2014 در تهران، علاوه بر حضور دو تن پوش یوزپلنگ در کنار زمین بازی ، برخی تماشاگران هم با لباس تیم ملی فوتبال ایران که عکس یوزپلنگ ایرانی روی آن طراحی شده، به سالن آمدند تا پای یوزپلنگ ایرانی همزمان با جام‌جهانی فوتبال به سالن والیبال هم باز شود.
 

اخبار,اخبار ورزشی, یوزپلنگ ایرانی

اخبار ورزشی - خبر آنلاین