ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زلاتان بهترین بازیکن سال سوئد شد


زلاتان ابراهیموویچ برای دهمین بار جائزه بهترین بازیکن سال سوئد را از آن خود کرد.

خبرگزاری فارس: زلاتان ابراهیموویچ مهاجم باتکنیک باشگاه پاری‌سن ژرمن برای دهمین بار توانست جائزه بهترین فوتبالیست سال 2015 سوئد را از آن خود کند. وی همچنین به عنوان بهترین مهاجم نیز انتخاب شد.

مهاجم 34 ساله پی‌اس جی با دریافت این جائزه رکود باورنکردنی را از خود به جای گذاشته است، وی از سال 2007 تا کنون هر سال به عنوان بهترین فوتبالیست سوئد انتخاب شده است که در نوع خودش بی‌نظیر است.

زلاتان بهترین بازیکن سال سوئد شد

ابراهیموویچ که اکنون به عنوان کاپیتان تیم‌ملی سوئد است به همراه آن 59 گل را به ثمر رسانده است و با تیم پاریسی با 115 گل در تاریخ این تیم ماندگارشد.

سوئد شنبه هفته‌ آینده برای صعود به جا‌م ملت‌های اروپا 2016 فرانسه به مصاف دانمارک می‌رود.


ویدیو مرتبط :
حرفهای احساسی زلاتان پس از گرفتن جایزه بازیکن سال سوئد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زلاتان بهترین بازیکن سوئد شد


فوق ستاره سوئدی باشگاه پاریس سن ژرمن برای هشتمین سال پیاپی بازیکن سال این کشور نام گرفت.

طرفداری: به گزارش Squawka، زلاتان ابراهیموویچ کاپیتان تیم ملی سوئد که تیم ملی این کشور با وجود او بسیار قدرتمندتر شد برای هشتمین سال پیاپی جایزه بهترین بازیکن سال این کشور را از آن خود کرد. زلاتان در کل 9 بار این جایزه را به نام خود ثبت کرده است که این یک رکورد در کشور سوئد می باشد.

هم چنین وی در 100 بازی خود برای تیم ملی سوئد 50 گل به ثمر رسانده است.