ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زایتسف: مقابل ایران باید خیلی آماده باشیم


ملی پوش روسی الاصل والیبال ایتالیا در آستانه بازی دوم با ایران گفت: ایرانی ها در بازی اول ما را در تنگنا قرار داده بودند اما بهتر از آن ها بودیم و باید خیلی آماده باشیم تا یکبار دیگر مقابل ایران پیروز شویم.

ایسنا: ملی پوش روسی الاصل والیبال ایتالیا در آستانه بازی دوم با ایران گفت: ایرانی ها در بازی اول ما را در تنگنا قرار داده بودند اما بهتر از آن ها بودیم و باید خیلی آماده باشیم تا یکبار دیگر مقابل ایران پیروز شویم.

ایوان زایتسف در ورونا اظهار کرد: همانطور که قبلا هم گفته بودم، بازی خیلی سختی برابر ایران داشتیم. تیم ایران ما را در تنگنا قرار داده بود. در بعضی از ست ها آنها از ما جلو می افتادند ولی در نهایت ما خیلی بهتر بودیم که توانستیم 3-0 بازی را ببریم.

وی افزود: مطمئنا بازی دوم با ایران برای ما سخت تر خواهد بود. از این نظر که ایران خوب بازی می کند تا باختش را جبران کند. بنابراین ما باید خیلی آماده باشیم تا نتیجه چیز دیگری جز برد ایتالیا رقم نخورد.

زایتسف درپاسخ به پرسش ایسنا درباره کادرفنی تیم ملی ایران گفت: البته ولاسکو یک رویه‌ی جدیدی را برای ایران خلق کرد. ولی مربی جدید این تیم برای هماهنگی با والیبالیست های ایران به زمان نیاز دارد. من می دانم که سرمربی جدید ایران سه هفته است که با این تیم کار می کند. این زمان بسیار کمی است اما قطعا بازیکنان ایران خیلی خوب می دانند که چطور بازی کند.


ویدیو مرتبط :
خیلی آسان همبرگرها را آماده کنید!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روسیه: گروه 1+5 آماده گفت‌وگو با ایران است



 

 

 

روسیه: گروه 1+5 آماده گفت‌وگو با ایران است

 


وزارت خارجه روسیه تاکید كرد: «حمایت تمامی اعضای این تشکل از حل سیاسی-دیپلماسی فوری برنامه هسته‌ای ایران و آمادگی برای گفت‌وگو با تهران از جمله درباره اجرای مبادله سوخت رآکتور تحقیقاتی تهران مورد تائید قرار گرفته است.»

پوزارت خارجه روسیه اعلام كرد كه گروه 1+5 با هدف حل مسئله برنامه هسته‌ای ایران آماده گفت‌وگو با تهران است.
پبه نقل از خبرگزاری ریانووستی، وزارت خارجه روسیه اعلام كرد كه گروه 1+5 كشورهای میانجی‌ بین‌المللی حل مسئله هسته‌ای ایران (پنج عضو دائم شورای امنیت به‌علاوه آلمان) آماده گفت‌وگو با تهران هستند.
وزارت خارجه روسیه تاکید كرد كه حمایت تمامی اعضای این تشکل از حل سیاسی‌ـ‌دیپلماسی فوری برنامه هسته‌ای ایران و آمادگی برای گفت‌وگو با تهران از جمله درباره اجرای روش مبادله سوخت رآکتور تحقیقاتی تهران مورد تائید قرار گرفته است.
به گزارش ایلنا، «ما ژائوشو»، سخنگوی وزارت خارجه چین نیز پیش از این تاكید كرده بود كه هنوز فضا برای تلاش‌های دیپلماتیک (در قبال برنامه هسته‌ای ایران) وجود دارد.
ما ابراز امیدواری کرده بود که كشورهای عضو گروه 1+5 در رویكردهای خود وضعیت و دورنمای کلی را ملاک قرار دهند، انعطاف‌پذیر باشند و تلاش‌های دیپلماتیک را ادامه دهند.
وی پیش از این نیز با بیان این‌كه حل مسئله هسته‌ای ایران تنها از طریق گفت‌وگو ممكن است، خواستار همكاری بیشتر جامعه بین‌الملل برای پیدا كردن راهكارهای عملی برای حل این مسئله شده بود.
ما همچنین گفت: «موضع چین در مخالفت با اشاعه هسته‌ای محكم و جدی است ولی در عین‌حال اعتقاد دارد كه تمامی كشورها حق استفاده صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای را دارند.»
مقام‌های چین همواره تاكید می‌كنند كه اعمال تحریم علیه ایران ناكارآمد بوده و تنها باعث پیچیده‌تر شدن مسائل می‌شود...../تحلیل:ایلنا