ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

زانتی: مانچینی از اینتر جدا نخواهد شد


نایب‌رئیس باشگاه اینتر شایعه جدا شدن سرمربی ایتالیایی نراتزوری از این تیم را تکذیب کرد.

خبرگزاری تسنیم: خاویر زانتی در واکنش به شایعات اخیر مبنی بر اینکه روبرتو مانچینی اینتر را به مقصد آرسنال ترک خواهد کرد، به شبکه مدیاست پرمیوم ایتالیا گفت: باشگاه همیشه در برنامه‌هایش شفاف بوده است و روبرتو هم می‌خواهد در کنار ما بماند. حالا ما باید روی بازی‌های‌مان تا پایان فصل تمرکز داشته باشیم، بازی‌هایی که بسیار سخت هستند اما فکر می‌کنم که باید با تمام قوا رو به جلو حرکت کنیم.

کاپیتان آرژانتینی پیشین اینتر با وجود عملکرد پرفراز و نشیب این تیم که سبب سقوطش به رده پنجم جدول سری A شد، به کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده خوشبین است.

او گفت: باور داریم که می‌توانیم سوم شویم. تساوی‌مان در خانه رم یک پاسخ قاطع و عاملی برای افزایش اعتماد به نفس‌مان بود. بازیکنان ما در ماه گذشته کارشان را خوب انجام دادند. با اینکه پنج امتیاز از رم (رده‌ سومی) کمتر داریم، می‌گویم که هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.


ویدیو مرتبط :
قهرمانی های اینتر تحت هدایت مانچینی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اینتر برنده دربی میلان/مانچینی پیروز جدال 2 اینترمیلانی‌



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

دربی شهر میلان بین اینتر و آث‌ میلان در ورزشگاه جوزپه‌مه‌آتزا با برتری شاگردان مانچینی خاتمه یافت.

در حساس‌ترین دیدار هفته سوم سری آ ایتالیا از ساعت 23 و 15 دقیقه اینتر میلان و آث میلان دو حریف سنتی کالچیو در ورزشگاه جوزپه‌مه آتزا به مصاف هم رفتند.

تک گل بازی توسط فردی گوارین در دقیقه 85 برای اینتر به ثمر رسید.

میلان و اینتر که در سال‌های اخیر ابهت گذشته را ندارند در این دیدار بازی درگیرانه‌ای را به نمایش گذاشتند.

میهایلوویچ که زمانی در اینتر توپ می‌زد اینبار به عنوان سرمربی روسونری روی نیمکت حضور داشت و در نهایت جدال این دو بازیکن اسبق اینتر‌میلان به سود روبرتو مانچینی خاتمه یافت.

در دیگر مصاف امشب لاتزیو با 2 گل بر اودینزه غلبه کرد.

در جدول سری آ اینتر با 9 امتیاز در صدر و میلان با 3 امتیاز در مکان دوازدهم قرار دارد.

 

اخبار ورزشی - فارس