ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رویارویی بازیکنان پرسپولیس و تراکتور در هتل


بازیکنان دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس ساعاتی قبل از آغاز بازی با یکدیگر در هتل دیدار و گفت‌و‌گو کردند.

خبرگزاری تسنیم: بازیکنان پرسپولیس بعد از صرف ناهار در هتل پارس با اعضای تیم تراکتورسازی مواجه شدند.

اعضای دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس در یک هتل اردو زده‌اند و از این‌رو زمان صرف ناهار با یکدیگر در سالن غذاخوری روبه‌رو شده و دقایقی به خوش‌و‌بش پرداختند.

در این بین برخورد دوستانه آنتونیوالیویرا با بازیکنان پرسپولیس در نوع خود جالب بود. پیام صادقیان نیز با حامد لک شوخی‌های جالبی داشت و توجه‌ها را به خود جلب کرده بود، ضمن اینکه تعدادی از هواداران پرسپولیس نیز با حضور در هتل پارس خواهان عکس گرفتن با بازیکنان این تیم شدند.

اعضای دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس قرار است ساعت 14:30 هتل را به سمت ورزشگاه یادگار امام (ره) ترک کنند.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با بازیکنان پرسپولیس بعد از بازی با تراکتور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

درگیری هواداران و بازیکنان پرسپولیس در هتل


تعدادی از هواداران دو آتشه پرسپولیس با برخی از بازیکنان درگیری پیدا کردند.

 خبرآنلاین:  تعدادی از هواداران دو آتشه پرسپولیس با برخی از بازیکنان درگیری پیدا کردند.

تعدادی از هواداران پرسپولیس که از باخت این تیم به الهلال حسابی ناراحت بودند با برخی از بازیکنان از جمله وحید هاشمیان درگیری لفظی پیدا کردند.

این اتفاق در حالی افتاده است که پرسپولیسی ها از در شرقی ورزشگاه آزادی را ترک کردند و جالب اینجاست که 10 مامور که در یک خودروی تویوتا نشسته بودند کاروان آنها را تا هتل اسکورت کردند.

پرسپولیسی ها که برای جلوگیری از هرگونه درگیری یک ساعت هم در ورزشگاه آزادی ماندند تا هواداران آنجا را ترک کنند اصلا انتظارش را نداشتند که این درگیری ها در هتل محل اقامتشان یقه آنها را بگیرد.هنوز هیچ کدام از مسئولان باشگاه پرسپولیس در این باره اظهار نظری نکرده اند.