ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونی: ناامید کننده بودیم


ستاره تیم ملی فوتبال انگلیس با وجود پیروزی برابر نروژ معتقد است که تیمش در نیمه دوم بازی ناامیدکننده‌ای را به نمایش گذاشت. او می‌گوید زدن ضربه پنالتی برای هر بازیکن سخت است.

خبرگزاری ایسنا: تیم ملی فوتبال انگلیس موفق شد در دیداری دوستانه نروژ را با یک گل از پیش رو بردارد. تک گل انگلیسی‌ها را در این دیدار وین رونی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. رونی پس از پایان بازی در گفت‌وگویی که با کانال ITV داشت، گفت: در نیمه دوم بهتر از حریف بودیم و به خوبی توپ را در میدان به گردش درآوردیم اما در نیمه دوم نمایش خوبی نداشتیم و عملکرد ناامیدکننده‌ای از خود نشان دادیم. اگر چه برابر نروژ به پیروزی رسیدیم اما واقعا در نیمه دو بسیار بد بودیم.

رونی درباره ضربه پنالتی که به ثمر رساند، گفت: زدن ضربه پنالتی برای هر بازیکنی سخت است اما اطمینان داشتم که آن را گل می‌کنم و اینگونه هم شد. درست است که انگلیس نمایش خوبی نداشت با این حال از کسب این پیروزی خوشحال هستم؛ چرا که روحیه تیم را بالا برد.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با دعوت کننده از رونی کلمن برای سفر به ایران!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ونگر: ناامید کننده بودیم


سرمربی توپچی ها بعد از تساوی برابر ساوتهپتون تاکید کرد تیمش نتیجه ناامید کننده‌ای کسب کرده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورتس، آرسنال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس میزبان ساوتهمپتون بود اما نتوانست از امتیاز میزبانی استفاده کند و با تساوی بدون گل متوقف شد. در حال حاضر اختلاف توپچی‌ها با لسترسیتی صدرنشین به 5 امتیاز افزایش پیدا کرده است.

این برای چهارمین بازی پیاپی است که آرسنال نمی تواند در لیگ برتر انگلیس به پیروزی برسد. شاگردان ونگر از چهار بازی قبلی خود تنها سه امتیاز به دست آوردند و این نشان می دهد در وضعیت خوبی قرار ندارند و کار سختی برای کسب عنوان قهرمانی در فصل جاری دارند.

آرسن ونگر در مورد این دیدار گفت: امیدوار بودیم در ورزشگاه خانگی بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم و سه امتیاز را به دست آوریم اما متاسفانه نتیجه ناامیدکننده‌ای به دست آوریم. نتوانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم و به پیروزی برسیم و طبیعی است که از این نتیجه راضی نیستیم.

سرمربی توپچی ها ادامه داد: برای چهارمین بازی پیاپی است که نمی توانیم به پیروزی برسیم. برابر چلسی هم نتیجه ای ناامید کننده در خانه به دست آوردیم و اکنون هم با این تساوی، شرایط برای ما در جدول رده بندی سخت شد. شروع بسیار بدی در سال 2016 داشتیم. ماه ژانویه برای ما بسیار بد بود چراکه نتوانستیم بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم و امتیازات لازم را جمع کنیم.

آرسن ونگر درباره این سوال که چرا تیم او در پنجره نقل و انتقال‌های زمستانی یک مهاجم خوب جذب نکرد نیز گفت: مهاجمان خوب در زمستان از تیم خود جدا نمی شوند. چه تیم بزرگی حاضر است مهاجم بزرگش را بفروشد؟ یک بازیکن نمی تواند با حرف زدن، خودش را به ما تحمیل کند. جذب بازیکنان بزرگ در فصل زمستان بسیار سخت است چراکه همه باشگاه ها دوست ندارند آرایش تیمشان را به هم بریزند.