ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونمایی از لوگوی بازی های آسیایی 2018


در مراسمی در پایتخت اندونزی از نماد و لوگوی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ رونمایی شد.

خبرگزاری تسنیم: در مراسمی در پایتخت اندونزی از نماد و لوگوی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ رونمایی شد.

هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی قرار است در سال 2018 به میزبانی دو شهر جاکارتا و پالمبانگ اندونزی برگزار شود. نماد این بازی‌ها که پرنده‌ای بهشتی به نام «دِراوان» است، در مراسمی در شهر جاکارتا، پایتخت اندونزی رونمایی شد.

این پرونده که نماد بازی‌های دوره پیش‌روی بازی‌های آسیایی است لباسی به تن دارد که ورزشکاران هنرهای رزمی کشور اندونزی آن را به تن می‌کنند. همچنین در این مراسم از لوگوی رسمی این بازی‌ها که همان پرنده بهشتی است، رونمایی شد.

بر اساس اظهارنظر مقامات ورزشی دولت اندونزی، بازی‌های آسیایی 2018 بزرگترین تورنمنتی است که این کشور از زمان استقلالش در سال 1945 تاکنون برگزار خواهد کرد.

اریک توهیر، رئیس جدید کمیته المپیک اندونزی که در عین حال مالک باشگاه اینتر ایتالیا هم است، در این مراسم گفت: جای تأسف دارد اگر نتوانیم از مزیت‌های این رویداد ورزشی خیلی مهم استفاده کنیم. بازی‌های آسیایی تنها یک رویداد ورزشی نیست، بلکه در شهرت کشور هم تأثیرگذار است و پذیرای میهمانان زیادی هم خواهیم بود.

امام نهراوی، وزیر ورزش اندونزی هم اظهار داشت: روند آماده‌سازی بازی‌های آسیایی تاکنون به خوبی و طبق برنامه پیش رفته است.

بازی‌های آسیایی در تاریخ 18 آگوست 2018 آغاز می‌شود و در 2 دسامبر 2018 به پایان می‌رسد.

رونمایی از لوگوی بازی های آسیایی 2018

رونمایی از لوگوی بازی های آسیایی 2018


ویدیو مرتبط :
رونمایی از توپ رسمی بازی های آسیایی جام ملت ها 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

میزبان بازی‌های آسیایی 2018 مشخص شد


شورای المپیک آسیا OCA امروز اعلام کرد بازی‌های آسیایی سال 2018 در جاکارتا پایتخت اندونزی برگزار خواهند شد.

خبرگزاری تسنیم: شورای المپیک آسیا OCA امروز اعلام کرد بازی‌های آسیایی سال 2018 در جاکارتا پایتخت اندونزی برگزار خواهند شد.

پس از آنکه ویتنام کاندیدای اولیه میزبانی این رقابت‌ها، در ماه آوریل درخواست خود را پس گرفت، اندونزی اعلام آمادگی کرد این بازی‌ها در این کشور انجام شود.

ابتدا قرار بود این تورنمنت سال 2019 و یک سال پیش از برگزاری بازی‌های المپیک توکیو انجام شود، اما از آنجا که در اندونزی قرار است سال 2019 انتخابات ریاست جمهوری برگزار شود، بازی‌های آسیایی یکسال جلو افتاد.