ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدو در رقابت با مسی برای عنوان مرد سال فوتبال جهان ناامید است



بر اساس گزارش روزنامه پرتغالی آبولا

رونالدو در رقابت با مسی برای عنوان مرد سال فوتبال جهان ناامید است

بنابه اعلام یک نشریه چاپ لیسبون مهاجم پرتغالی رئال مادرید در رقابت بر سر عنوان مرد سال فوتبال جهان با همتای آرژانتینی‌اش در بارسلونا «کم آورده‌‌» و از کسب این عنوان در ابتدای ژانویه ناامید است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به گزارش خبرگزاری فارس، در حاشیه گزارشی که از پیروزی 4 بر یک «کهشکانی‌های مادریدی» مقابل آژاکس‌ آمستردام توسط روزنامه آبولا انتشار یافت، این روزنامه عنوان کرد کم فروغی چند هفته گذشته رونالدو بخاطر مسائل روحی است که ریشه در نا‌امیدی رقابت با لیونل مسی دارد.

«کورشما» خبرنگار این نشریه که گویا اخبار لژیونرهای پرتغال در لالیگا را پوشش می‌دهد، در بخش حاشیه‌های بازی از کم روحیه بودن «مهاجم سابق منچستریونایتد انگلیس» و «کم آوردن»‌ در رقابت بر سر عنوان بهتری بازیکن جهان در سال 2012 سخن به میان آورده است.

وی افزود: مهاجم 3 سال گذشته رئال از وقتی که چند هفته قبل متوجه شد اکثر مربیان و کاپیتان تیم‌های ملی جهان در رای‌گیری بر سر انتخاب بهترین بازیکن جهان به «لیونل مسی» رای داده‌اند، دچار افت روحی شده است. این نکته در مصاحبه‌های اخیر وی نیز کاملا آشکار است.

نتایج این نظرخواهی‌ها در مراسمی که 7 ژانویه (17 دی 1391) توسط فیفا برگزار می‌شود، مشخص خواهد کرد آیا باور کنونی ستاره خط حمله رئال درست بوده و اعجوبه آرژانتینی بارسا برای چهارمین مرتبه متوالی به مقام بازیکن شماره یک جهان خواهد رسید یا اتفاق دیگری رخ خواهد داد./فارس

 


ویدیو مرتبط :
لیونل مسی و انتخاب مرد سال فوتبال جهان 2011

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اینیستا، ژاوی و مسی نامزدهای نهایی مرد سال فوتبال جهان



 

 

اینیستا، ژاوی و مسی نامزدهای نهایی مرد سال فوتبال جهان

 

منابع رسانه‌ای اروپا از انتخاب یکی از سه بازیکن شاخص تیم بارسلونای اسپانیا به عنوان مرد سال فوتبال جهان خبر دادند.

اخبار رسیده از فیفا و نیز تلاش‌های نشریه فرانسوی فرانس‌‌فوتبال حکایت از آن دارد که یک نفر از میان اینیستا، ژاوی و لیونل مسی، عنوان فوق را کسب خواهند کرد.

این اخبار حکایت از آن دارد که فرانس‌فوتبال که همه ساله کار گزینش بهترین‌ها را برعهده دارد، اقدام به تهیه عکس‌های ویژه از این سه نفر کرده است. این حرکت از سوی کارشناسان و تحلیل‌گران به عنوان سه نامزد نهایی تعبیر شده است.

با توجه به این اقدام، وسلی اسنایدر، هافبک میانی و هلندی اینترمیلان که اواخر بهار همراه با اینترمیلان به مقام قهرمانی اروپا و کالچو رسید و همراه نارنجی‌پوشان هلند به مقام نایب قهرمانی جهان دست یافت، از گردونه این انتخابات خارج شده است.

مرد سال جهان 21 دی در مراسمی ویژه معرفی می‌شود.