ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رونالدو آقای پاس گل لالیگا شد


کریستیانو رونالدو ، بازیکن پرتغالی رئال مادرید با دو پاس گلی که مقابل مالاگا داد در کنار کوکه آقای پاس گل لالیگا شد.

وب سایت نود: رونالدو و کوکه در حال حاضر هر دو هشت پاس گل داده اند و از این حیث بهترین آمار را در لالیگا دارند. مسی نیز با هفت پاس گل در رده بعدی قرار گرفته است.

کروس با ۶ و ایسکو، خامس رودریگژ و بنزما از رئال، نولیتو از سلتا ویگو، پرایتو از سوسیه داد و چریشف از ویارئال با پنج پاس گل در رده های بعدی قرار گرفتند.


ویدیو مرتبط :
تمام 8 پاس گل کریس رونالدو در لالیگا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو آقای گل لالیگا شد و کفش طلا را برد


ستاره پرتغالی رئال مادرید با گل‌هایی که در آخرین بازی این فصل کهکشانی‌ها به ثمر رساند عنوان آقای گل لالیگا و کفش طلای اروپا را از آن خود کرد.

خبرگزاری تسنیم: در پیروزی 7 بر 3 شب گذشته تیم فوتبال رئال مادرید برابر ختافه که آخرین بازی کهکشانی‌ها در فصل 15-2014 بود، کریستیانو رونالدو هت‌تریک کرد تا شمار گل‌های لالیگایی این فصلش را به 48 گل برساند و فاصله خود را با لیونل مسی به پنج گل افزایش دهد.

به این ترتیب رونالدو که حتی بدون گلزنی در این دیدار در صدر جدول برترین گلزنان فصل جاری لالیگا باقی ماند، به عنوان برترین گلزن لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا به کار خود پایان داد و در جدول برترین گلزنان فوتبال باشگاهی اروپا و رقابت برای کسب کفش طلای اروپا هم دست نیافتنی‌تر شد.

با توجه به ضریب دو امتیازی گلزنی در پنج لیگ معتبر اروپا (لالیگا، لیگ برتر انگلیس، سری A، بوندس‌لیگا و لیگ برتر پرتغال)، 48 گل رونالدو در لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا به او 96 امتیاز داده و این در حالی است که نزدیک‌ترین تعقیب کننده اش، لیونل مسی است که 86 امتیاز دارد.

در جدول برترین گلزنان باشگاهی قاره اروپا، پس از رونالدو و مسی،‌ سرخیو آگرو، مهاجم آرژانتینی منچسترسیتی با 25 گل و 50 امتیاز، جاناتان سوریانو مهاجم 30 گله تیم سالزبورگ اتریش و نیمار، مهاجم برزیلی بارسلونا که 22 گل زده و 44 امتیاز دارد، در رده‌های سوم تا پنجم قرار دارند.