ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رضایتنامه پولادی برای اعراب صادر نمی‌شود


پرسپولیسی ها رضایتنامه پولادی را برای تیم‌های عربی صادر نمی کنند.

خبرآنلاین: پرسپولیسی ها رضایتنامه پولادی را برای تیم‌های عربی صادر نمی کنند.

به گزارش خبر ورزشی؛مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که رضایت نامه مدافع ملی پوش خودشان را برای تیم های عربی صادر نمی کنند.رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با تأیید این خبر گفت: «طبق مدارکی که در باشگاه موجود است، پولادی یک سال دیگر با باشگاه قرارداد دارد و برای جدایی نمی‌تواند به تنهایی تصمیم بگیرد. البته آنچه مشخص است، باشگاه مانع پیشرفت پولادی نخواهد شد و در صورتی که او از یک باشگاه خوب اروپایی پیشنهاد داشته باشد، حمایتش خواهیم کرد چرا که معتقدیم حضور او در فوتبال اروپا باعث افتخار فوتبال ایران و پرسپولیس است.» سیاسی تأکیدکرد که رضایتنامه پولادی برای تیم‌های حوزه خلیج‌فارس صادر نخواهد شد.»


ویدیو مرتبط :
‫تهدید مرگبار فوتبالیست ایرانی برای پیوستن به پرسپولیس؛ خودسوزی با بنزین بخاطر رضایتنامه‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بالاخره رضایتنامه صادر شد؛ پولادی پرسپولیسی شد



 

 

مهرداد پولادی , پرسپولیس , لیگ برتر

 

با صادر شدن رضایتنامه مهرداد پولادی، این بازیکن از امروز در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز به نقل از فارس، جمشید زارع قائم مقام باشگاه پرسپولیس با اعلام این خبر گفت: «پس از تلاش‌های فراوان رضایتنامه پولادی از سوی باشگاه مس کرمان صادر شد و این بازیکن از امروز در تمرینات پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا می‌کند.»

گفتنی است پولادی نمی تواند امسال در مسابقات لیگ برتر شرکت کند و تنها می‌تواند در لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس را همراهی کند.