ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ردپای آقازاده فوتبال در محرومیت بازیکن استقلال



اخبار,اخبار ورزشی,کرارجاسم

هافبک عراقی از تبدیل محرومیت یک ساله خود به محرومیت از حضور در 3 بازی، خوشحال است اما باشگاه استقلال و هواداران مجموعه آبی شاکی شده اند.

وقتی جاسم کرار با حکم کمیته استیناف از حضور در 3 بازی آتی استقلال (یک بازی حذفی و دو بازی لیگ برتر پانزدهم مقابل گسترش فولاد تبریز و نفت تهران) محروم شد، این بازیکن عراقی از خوشحالی سر از پا نمی شناخت.

 

کرار طبق حکم قبلی در لیگ برتر شانزدهم از حضور در فوتبال ایران محروم بود و حق نداشت بعد از پایان مدت قراردادش با استقلال، با تیم دیگری قرارداد ببندد اما حالا همین که 3 بازی بیرون بنشیند، دیگر مشکلی ندارد.

 

این حکم صدای استقلالی ها را درآورده و پرویز مظلومی به درستی می گوید چرا تاوان مصاحبه فصل قبل کرار را امسال او باید پس بدهد؟

 

این وسط هواداران استقلال هم از این که کرار امسال نیز مثل پارسال در آستانه بازی با نفت تهران محروم شده است، شاکی هستند.

 

فصل قبل کرار از حضور در 2 بازی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان و گسترش فولاد محروم شده بود اما کمیته استیناف این محرومیت را ملغی کرد و سپس حکم داد کرار از حضور در 3 بازی استقلال مقابل نفت تهران، فولاد و ... محروم است.

 

حالا استقلالی ها می پرسند چرا همیشه کرار بازی با نفت را از دست می دهد؟

 

هواداران استقلال در فضای مجازی ادعا کرده اند چون پسر یکی از مدیران رده بالای فدراسیون فوتبال که او را آقازاده فوتبال می نامند و یکی از مدیران سابق فدراسیون در نفت منصب و مقام دارند، کرار از بازی مقابل نفت تهران محروم شده است.

 

در سلامت صالحی رییس کمیته استیناف شکس نیست اما امیدواریم فدراسیون فوتبال به این ابهام و اتهام پاسخ روشنی بدهد.

 

 

اخبار ورزشی - رادنیوز


ویدیو مرتبط :
فیلم بازی بازیکن جدید برزیلی تیم فوتبال استقلال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

4 بازیکن استقلال در خطر محرومیت از دربی



 

 

 

4 بازیکن استقلال در خطر محرومیت از دربی

 

تیم استقلال برای دیدار مقابل صبای قم 4 بازیکن 2 اخطاره دارد.

استقلال در هفته دهم رقابتهای برتر مقابل صبای قم به میدان خواهد رفت و طبق استعلام مسئولان استقلال از سازمان لیگ این تیم 4 بازیکن 2 اخطاره به نامهای کیانوش رحمتی، جواد شیرزاد، مهدی امیرآبادی و ایمان مبعلی را در ترکیب خود دارد که در صورت گرفتن اخطار مقابل صبا دیدار مقابل پرسپولیس را از دست خواهند داد.

استقلال در دیدارمقابل صبای قم از وجود فرزاد آشوبی و میلاد میداودی به دلیل 3 اخطاره بودن محروم است.