ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رحیمی استعفا داد؟!


سخنگوی باشگاه پرسپولیس می‌گوید که استعفای رحیمی از سمت مدیرعاملی این باشگاه شایعه است.

ایسنا: سخنگوی باشگاه پرسپولیس می‌گوید که استعفای رحیمی از سمت مدیرعاملی این باشگاه شایعه است.

مهدی خواجه‌وند درباره شایعه استعفای علیرضا رحیمی از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس تهران اظهار کرد: من هم امروز این شایعه را شنیده‌ام اما این موضوع فقط در حد همین شایعه است و مشکل خاصی در باشگاه وجود ندارد، اتفاقاً امروز رحیمی به باشگاه آمده بود. صبح کارهایش را انجام داد و پس از آن رفت.

وی ادامه داد: نمی‌دانم این شایعه‌ها از کجا درست می‌شود، درست است که در حال حاضر مشکلات زیادی در باشگاه وجود دارد اما این دلیل نمی‌شود که رحیمی بخواهد قبل از شروع فصل ازمسئولیت شانه خالی کند، فعلاً بازیکنان تیم در حال تمرین هستند و خود را برای بازی روز جمعه آماده می‌کنند. رحیمی هم به همراه سایر مسئولان باشگاه به دنبال رفع آخرین مشکلات هستند.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد جذب مدافع تیم ملی کاستاریکایی نیز خاطرنشان کرد: قرار بود این بازیکن ظرف امروز و فردا به ایران بیاید و مذاکرات نهایی با او انجام شود، بنابراین فکر نمی کنم مشکل خاصی در این زمینه وجود داشته باشد و پس از حضور اومانیا در تهران با او قرارداد خواهیم بست.


ویدیو مرتبط :
ای مادر گرامی، استعفا، استعفا! ـ دکتر هلاکویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رحیمی: استعفا نکرده‌ام/کفاشیان با انتخاب تاج می‌خواهد 4 روز بیشتر بماند



رحیمی: استعفا نکرده‌ام/کفاشیان با انتخاب تاج می‌خواهد 4 روز بیشتر بماند

مدیر عامل باشگاه سپاهان گفت: کفاشیان می‌خواهد با انتخاب تاج مدت بیشتری در فدراسیون بماند.

به گزارش  فارس، علیرضا رحیمی که گفته می‌شد از سمت خود استعفا کرده است، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس اعلام کرد من هنوز استعفا نکردم و فردا جلسه‌ای با هیئت مدیره خواهم داشت.

وی ادامه داد: من با تاج 10-20 سال است که مشکل دارم. او هم با من مشکل دارد. اگر کفاشیان بر اساس توانایی تاج را انتخاب کرده بحثی در آن نیست اما می‌دانم که او را انتخاب کرده تا 4 روز بیشتر در فدراسیون بماند.

رحیمی گفت: با توجه به اینکه نمی‌خواهم سپاهان بیشتر لطمه ببیند فردا در جلسه هیئت مدیره درباره رفتنم صحبت خواهم کرد./فارس