ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رحیمی، پاسخگوی بودجه فصل آینده است


سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: رحیمی، پاسخگوی میزان بدهی‌ها و بودجه فصل آینده است.

خبرگزاری تسنیم: حمید استیلی در مورد نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به خبرنگار ورزشی گفت: در این نشست در مورد بدهی‌های فصل آینده باشگاه، شرایط ماندن علی دایی و فهرست تکمیلی بازیکنان و برنامه کاری‌اش صحبت و تبادل نظر شد.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس همچنین اظهار داشت: در مورد هزینه‌های فصل بعد مدیر عامل باید نظر بدهد و پاسخگوی میزان بدهی‌ها و بودجه فصل آینده، رحیمی است.

نشست اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، عصر امروز برگزار شد و با تصویب اعضا، جعفر کاشانی، بیژن ذوالفقار نسب، امیر عابدینی و حسین عبدی به عضویت کمیته فنی پرسپولیس در آمدند.


ویدیو مرتبط :
رسیدگی به لایحه بودجه سال آینده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی لیست بازیکنان فصل آینده را به رحیمی داد



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - دایی لیست بازیکنان فصل آینده را به رحیمی داد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ضمن ارائه تقویم کاری و برنامه تمرینات و اردوی آماده‌سازی، لیست بازیکنان مورد نظر برای فصل آینده را به مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ارائه کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی نشست عصر دیروز رئیس هیات مدیره و مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با علی دایی، لیست بازیکنان مد نظر سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای فصل آینده در اختیار مدیریت باشگاه پرسپولیس قرار گرفت.

علی دایی پس از کسب اطلاع دقیق از تاریخ تولد بازیکنان زیر 23 سال و امید، لیست نهایی بازیکنان مد نظرش برای فصل آینده را به انضمام زمان شروع تمرینات، اردوهای آمادگی‌سازی و تقویم کاری را به مدیر عامل باشگاه پرسپولیس ارائه کرد.

علیرضا رحیمی ضمن اعلام این خبر گفت: ما براساس اصول حرفه‌ای اقدام کرده و تا زمان توافق و عقد قرارداد نهایی، نام هیچ کدام از بازیکنان مورد نظر سرمربی تیم را اعلام نخواهیم کرد. مذاکرات ما برای تعیین و تکلیف وضعیت قراردادی و مالی بازیکنان فصل گذشته و همچنین توافق با بازیکنان جدیدی که مد نظر آقای دایی هستند آغاز خواهد شد و باید بگویم ما به هیچ عنوان تا زمان اعلام توافق نهایی، نام بازیکنان مد نظر کادر فنی را اعلام نخواهیم کرد.

وی افزود: امیدوارم برای جلوگیری از شایعات و برخی بازار گرمی‌ها از گمانه‌زنی در این باره خودداری شود. آقای دایی همچنین برنامه دقیق تمرینات و اردوهای آماده‌سازی را به ما اعلام داشته‌اند.
اخبار ورزشی - ورزش 3