ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رحمتی به گل زدن عنایتی رای داد


مهدی رحمتی می گوید بازیکنی که در بازی با سیاه جامگان دروازه اش را باز کرده هم تیمی سابقش رضا عنایتی بوده است!

خبر آنلاین: تکلیف گل سرگردان هفته اول شاید مشخص باشد ؛ به لطف پخش تصاویر هفته اول بازی های لیگ برتر، سرانجام مشخص نشد گل سیاه جامگان به استقلال را رضا عنایتی زده بود یا علیرضا نقی زاده. طوری که علیرضا نقی زاده شادی گل گرفت، حتی رضا عنایتی هم باورش شد که این پسر جوان گل زده است و بعد از بازی گفت: «دو تایی با هم زدیم اما فکر کنم او بیشتر از من گل زده بود چون خیلی شادی هیجان انگیزی داشت.»

رضا درحالی این جمله را می گوید که یکی از همبازی های سابقش که نزدیک ترین شاهد به صحنه گل بود ، می گوید گل را رضا عنایتی زده است. مهدی رحمتی در این باره به خبرآنلاین می گوید: «من از دو قدمی داشتم صحنه را نگاه می کردم و دیدم که توپ را رضا عنایتی وارد دروازه ام کرد. توپ با نوک پای رضا عنایتی وارد دروازه ام شد.»

شهادت مهدی اگر از سوی سازمان لیگ استناد شود یعنی رضا یک فصل دیگر را در لیگ برتر با گل شروع کرده، باید دید سازمان لیگ با حرف های مهدی نام گلزن این بازی را عوض می کند؟


ویدیو مرتبط :
گرفتن پنالتی عنایتی توسط رحمتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادینهو: گل زدن به رحمتی کیف دارد!


شاید خیلی ها لوسیانو ادینهو، مهاجم برزیلی مس کرمان را شانس اصلی این تیم برای گلزنی برابر استقلال بدانند اما خودش هیچ قولی در این خصوص نمی دهد. ظاهرا پرویز مظلومی این روزها از ادینهو به عنوان آچار فرانسه تیمش استفاده می کند و به همین دلیل هم این مهاجم روی گلزنی اش به استقلال چندان حساب نمی کند.

 
 
 
 
  روزنامه گل: شاید خیلی ها لوسیانو ادینهو، مهاجم برزیلی مس کرمان را شانس اصلی این تیم برای گلزنی برابر استقلال بدانند اما خودش هیچ قولی در این خصوص نمی دهد. ظاهرا پرویز مظلومی این روزها از ادینهو به عنوان آچار فرانسه تیمش استفاده می کند و به همین دلیل هم این مهاجم روی گلزنی اش به استقلال چندان حساب نمی کند.

در آستانه بازی با استقلال شرایط تیمتان را چطور می بینی؟

- در چند روز گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. ضمن اینکه آقای مظلومی هم سعی کردند در این چند روز بازیکنان را به لحاظ روحی و روانی به شرایط مطلوبی برسانند. به هر حال بازی با تیم های بزرگی مثل استقلال شرایط خاص خودش را دارد و باید ضمن کسب آمادگی بدنی از نظر روحی هم توانایی حضور در میدان را داشته باشیم.

تقابل مظلومی با تیم سابقش و امیر قطعه نویی هم باعث شده است تا حساسیت این دیدار دو چندان شود. قبول داری؟

- بدون شک همین طور است. جدا از این هر دو مربی شناخت کافی از تفکرات یکدیگر دارند و همین کار هر دو تیم برای کسب نتیجه مطلوب را سخت تر می کند. برخی از استقلالی ها شاگردان سابق مظلومی بوده اند و شناخت کاتفی از آنها دارد و همین شناخت خیلی می تواند به ما کمک کند.

پیش بینی ات از بازی چیست؟

- استقلال یک تیم پرستاره و قدرتمند است. از طرفی دنبال رسیدن به صدر هم هست و از این رو فقط برای کسب سه امتیاز به مصاف ما خواهد آمد. باید بگویم که در زمان بدی به استقلال رسیدیم. ما هم مس هستیم و نمی خواهیم زنگ تفریحی برای استقلالی ها باشم. با تمام قدرت و انگیزه به مصاف آنها خواهیم رفت و در تلاش برخواهیم آمد تا از امتیاز میزبانی مان به نحو احسن استفاده کنیم.

برابر فولاد مدعی و صدرنشین، 2 بار گلزنی کردی. چقدر امیدوار به گلزنی مقابل استقلال هستی؟

- نمی توانم بگویم گل می زنم یا خیر اما خیلی دوست دارم که دروازه رحمتی را باز کنم. از گلزنی ام چندان مطمئن نیستم اما به وضوح می بینم آن لحظاتی را که استقلالی ها تلاش می کنند تا از شکست برابر ما نجات پیدا کنند و نمی توانند.

چرا از گلزنی ات مطمئن نیستی؟

- چون پرویزخان از من می خواهند که در یک نقطه ثابت نباشم و در تمام نقاط زمین حضور پیدا کنم. به همین دلیل از اینکه بتوانم گل بزنم مطمئن نیستم.

پس با این اوصاف مهارت برای استقلالی ها هم سخت خواهد شد؟

- بهتر است روی مهار من حساب نکنند چون هر لحظه در یک قسمت از زمین خواهم بود و جای ثابتی نخواهم داشت که بخواهند روی مهارم برنامه ریزی کنند.

از آنجایی که امیر قلعه نویی زمانی مربی ات بوده است آیا قبل از بازی سمت وی می روید؟

- به هر حال زمانی مربی ام بوده است و باید سمت شان بروم. در حقم بدی نکرده است که دلخور باشم و نخواهم سمتش بروم.

****************************

ادینهو: گل زدن به رحمتی کیفیت دارد

دیدار معوقه دو تیم مس کرمان و استقلال، قرار است امروز برگزار شود. لوسیانو ادینهو مهاجم برزیلی مس، یکی از چهره های شاخص تیمشان در این دیدار است چرا که شانس اول مس برای گلزنی به حساب می آید. ادینهو درخصوص این دیدار می گوید: «نباید از بازی با استقلال ترس داشته باشیم چرا که در این صورت از قبل بازنده هستیم. درست است که حریف مان یک تیم قوی و پرستاره است اما ما هم تیم دست و پا بسته ای نیستیم. اگر از فرصت هایمان به نحو احسن استفاده کنیم می توانیم به نتیجه ای مطلوب دست پیدا کنیم.»

لوسیانو در پاسخ به این سوال که شانس گلزنی اش را چقدر می داند، می گوید: «خیلی دوست دارم که به رحمتی گل بزنم گل زدن به او لذت خاصی دارد اما در ابتدا دوست دارم که تیمم موفق شود. در این بازی استقلالی ها مرا در تمام نقاط خواهند دید و اینطور نیست که فقط در خط حمله باشم. پس بهتر است برای مهارم برنامه ریزی نکنند چون جای مشخصی ندارم. باید تمرکزم را بالا ببرم تا بتوانم دروازه استقلال را باز کنم. سرمربی مان از برخی نفرات این تیم شناخت کافی دارد چون به هر حال شاگردشان بوده اند و همین قضیه خیلی می تواند به ما کمک کند.»