ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رتبه ی جهانی ژیمناستیک ایران


نایب رییس فدراسیون ژیمناستیک با بیان اینکه قدرت های مطرحی در این رشته ورزشی وجود دارند، افزود : ژیمناستیک ایران در جایگاه سی و چهارمی جهان است .

ایرنا: عباسعلی توانا در حاشیه برگزاری مسابات چهارجانبه ژیمناستیک (جام خلیج فارس ) هدف از برپایی این رقابت ها را کشف استعدادهای برتر عنوان کرد و افزود : شناسایی نخبگان ورزشی با برگزاری این نوع مسابقات استانی رقم می خورد.

وی حضور سرمربی تیم ژیمناستیک در این رقابت ها را نیز به همین منظور عنوان کرد و گفت : در همین مسابقه دو سه چهره نوجوان خوب و دارای استعداد را شناسایی کردیم که می توانند در آینده به عنوان پشتوانه تیم ملی مورد توجه قرار گیرند.

توانا مهمترین برنامه فدراسیون درآینده ای نزدیک را برگزاری چندین اردوی مختلف در تهران و شهرستان های متقاضی با حضور استعدادهای شناسایی شده عنوان کرد و گفت : فدراسیون به دنبال جوان گرایی در این رشته است ،بطور یقین تیم ها یک ورودی و یک خروجی دارند که پس از مدتی باید افرادی جایگزین نفرات خروجی شوند.

وی افزود : نتیجه حاصل از این اردوها به همراه اعضای تیم احتمالا در مسابقات بین المللی دوحه قطر در فروردین ماه سال آینده حضور خواهند داشت .

توانا در مورد جایگاه ایران در میان کشورهای آسیایی اظهارداشت : قدرت های مطرح ژیمناستیک در کشورهایی چین، ژاپن، کره شمالی ، کره جنوبی ، چین تایپه و قزاقستان در آسیا قرار دارند ، تیم ایران نیز از ظرفیت های خوبی برخوردار است و در جایگاه ششم تا هشتمی آسیا و همچنین در رتبه 34 جهان قرار دارد.

مسابقات چهارجانبه ژیمناستیک کیش شب گذشته با قهرمانی تیم کیش به پایان رسید


ویدیو مرتبط :
اقتصاد ایران در رتبه جهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ رد ژیمناستیک ایران به دعوت فدراسیون جهانی!/ باز هم پای پول در میان است



اخبارورزشی,ژیمناستیک ایران

پاسخ رد ژیمناستیک ایران به دعوت فدراسیون جهانی!/ باز هم پای پول در میان است

فدراسیون ژیمناستیک به دعوت FIG برای حضور در مسابقات برترین‌های ایروبیک در کلمبیا پاسخ منفی داد.

چندی پیش فدراسیون جهانی ژیمناستیک (FIG) در نامه‌ای رسمی به فدراسیون ایران،‌ از تیم ملی ایروبیک دعوت کرد تا در رقابت‌های هشت تیم برتر دنیا حضور پیدا کند.

این رقابت‌ها قرار است مرداد ماه به میزبانی کلمبیا برگزار شود، فدراسیون ژیمناستیک ایران با احتساب هزینه‌های این سفر نیاز به مبلغی معادل 140 میلیون تومان داشت که به دلیل مشکلات مالی موجود در ورزش از اعلام آمادگی برای شرکت در این رویداد امتناع کرد تا نهمین تیم در رده بندی ایروبیک فدراسیون جهانی به این مسابقات دعوت شود.

ایران فرصت داشت آمادگی خود را تا دوشنبه گذشته با واریز مبلغ 6000 دلار برای شرکت در این مسابقات اعلام کند،‌ اما به دلیل مشکلات مالی این اتفاق رخ نداد.

تیم ملی ایروبیک ایران در مسابقات جهانی وارنا بلغارستان به عنوان هفتمی دست یافت و به همین دلیل از طرف فدراسیون جهانی ژیمناستیک برای شرکت در رقابت‌های کلمبیا دعوت شد./ایسنا