ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رای پرونده راه‌آهن-پیکان صادر نشده است


دبیر کمیته استیناف فدراسیون فوتبال می‌گوید که هنوز رای این کمیته درباره پرونده باشگاه راه‌آهن و پیکان صادر نشده است. خبرگزاری ایسنا: فرشاد سپهر در گفت‌و‌گویی درباره خبر منتشر شده در مورد پرونده باشگاه راه‌آهن و پیکان در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، بیان کرد: به دلیل اینکه این خبر به بنده منتسب شده است خبر مربوطه را تکذیب می‌کنم و هیچ رایی در این زمینه توسط کمیته استیناف فدراسیون فوتبال صادر نشده است.

دبیر کمیته استیناف با بیان اینکه مطلب عنوان شده استنباط شخصی خودش بوده است، گفت: شخصا نظر بنده این بوده است که چنین رایی صادر خواهد شد اما صدور چنین رایی را تکذیب می‌کنم.


ویدیو مرتبط :
حکم پرونده مهدی هاشمی تا پایان سال صادر می شود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عدم صدور رای پرونده راه آهن و پیکان


کمیته استیناف هنوز هیچ رایی در خصوص پرونده جنجالی راه آهن و پیکان صادر نکرده است.

خبرگزاری فارس: لیگ برتر پانزدهم روز 8 مرداد آغاز می‌شود با این حال هنوز وضعیت تیم شانزدهم مشخص نیست و همه منتظر صدور رای کمیته استیناف در مورد این پرونده جنجالی بین دو تیم راه آهن و پیکان هستند.

اگرچه امروز برخی رسانه‌ها از قول یک خواننده زیرزمینی مدعی شدند که راه آهن در لیگ برتر مانده است اما یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال که نمی‌خواست نامش فاش شود در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: مگر می‌شود که رای به این مهمی صادر شود اما هیچ یک از اهالی فوتبال از آن باخبر نباشند و فقط یک خواننده زیرزمینی از این رای اطلاع داشته باشد؟!

وی افزود: کمیته استیناف در روزهای تعطیلی جلسه‌ای نداشته که بخواهد رایی صادر کند و قرار است فردا( دوشنبه) اعضای استیناف تشکیل جلسه بدهند و احتمال دارد فردا این رای صادر شود اما هنوز رایی صادر نشده و مشخص نیست که کدام یک از دو تیم راه آهن و یا پیکان در لیگ برتر خواهد ماند.