ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

راننده اتوبوس را سرمربی تیم ملی می کنند!



در گذشته مدیران صلابت و جسارت داشتند و از میان بازیکنان بزرگ زمان خود انتخاب می شدند. اما امروز مدیران اداری از شرکت ها و وزارتخانه بر سر کار آمده اند و فقط در زمینه مصاحبه کردن تخصص دارند.

 

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: برخی از مدیران که در حال حاضر در باشگاه ها حضور دارند خواب داشتن یک عکس 4×6 را هم نمی دیدند چه برسد به مصاحبه کردن با روزنامه ها و رسانه های دیداری و شنیداری که خود را در آن مطرح کنند.

مهدی مناجاتی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفتگو با «فردا» ضمن انتقاد از وضعیت فوتبال در سال 89 خاطر نشان کرد: فوتبال ایران از برکت فدراسیون آقای کفاشیان در هیچ رده سنی نتوانست موفقیتی کسب کند و این برای اولین بار بود که فوتبال ایران به چنین روزی می افتاد.

وی در ادامه افزود: این ناکامی هایی که در سال گذشته فوتبال ایران را در برگرفت به نوعی سرشکستگی برای همه اهالی فوتبال از بازیکنان آن تا پیشکسوتان به وجود آورد. پیشکسوتانی که روزگاری خود در این ورزش افتخار آفرینی کرده اند و الان گوشه نشین شده اند.

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان با انتقاد از خانه نشین شدن برخی پیشکسوتان گفت: همواره شاهد این موضوع بوده ایم که مرغ همسایه برای ما غاز بوده است. مگر ما خودمان مربیان خوب کم داریم که می رویم از جای دیگر برای تیم ملی مربی می آوریم.

مهاجرانی در ادامه انتقادات خود از گوشه نشین شدن قدیمی های فوتبال اظهار داشت: بزرگان فوتبال خانه نشین شده اند و هیچ استفاده ای از آنها نمی شود. پیشکسوتان را که قبول ندارند و مربیان تازه کار را هم جوان و خام می خوانند. بعد می روند راننده اتوبوس تیم ملی را به عنوان مربی تیم ملی معرفی می کنند و این مسائل باعث سرخوردگی مربیان فوتبال ما شده است.

کارشناس مسائل فوتبالی کشورمان در خصوص مدیریت فوتبال در سال 89 عنوان کرد: در گذشته مدیران صلابت و جسارت داشتند و از میان بازیکنان بزرگ زمان خود انتخاب می شدند. اما امروز مدیران اداری از شرکت ها و وزارتخانه بر سر کار آمده اند و فقط در زمینه مصاحبه کردن تخصص دارند.

وی در بخش پایانی اظهارات خود بهترین و بدترین خاطره خود از سال 89 را این چنین خواند: بهترین خاطره من در این سال موفقیت دوستانم در امور خانوادگیشان بود و بدترین خاطره ای که در ذهن من خواهد ماند شکست تیم های ملی در تمام رده های سنی بود.../فردا


ویدیو مرتبط :
شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال نشد - سرمربی ساحلی انتخاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال6ماه محروم شد



 

 

سرمربی تیم ملی فوتبال پرتغال 6 ماه محروم شد

 

مقامات مبارزه با دوپینگ پرتغال به دلیل اظهارات "کارلوس کوئیروز" در جلسه تمرینی تیم ملی پرتغال پیش از آغاز رقابت های جام جهانی تصمیم به تعلیق این مربی گرفته اند.

کوئیروز پیش از این از سوی فدراسیون فوبتال پرتغال به دلیل اظهار نظر در خصوص نمونه گیری از بازیکنان و مداخله در این خصوص به مدت یک ماه محروم و هزار یورو هم جریمه شده بود.

این در حالی است که هم این مربی و هم فدراسیون فوتبال پرتغال از محرومیت شش ماه جدید ابراز بی اطلاعی کرده اند. کوئیروز اظهار داشت: من در این خصوص به دادگاه داوری برای ورزش (CAS) شکایت می کنم. این تصمیم تا زمانی که به شکایت من رسیدگی شود، اعتباری ندارد.

بر پایه گزارش ساکرنت، فدراسیون فوتبال پرتغال در بیانیه ای اعلام کرده است: در خصوص تصمیمی که مقامات آنتی دوپینگ پرتغال در خصوص محرومیت شش ماهه کارلوس کوئیروز اتخاذ کرده اند، این فدراسیون تا مشخص نشدن نتیجه تحقیقات، آن را تایید نمی کند.