ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

راجرز: لیورپول شایسته رفتن به فینال نبود


سرمربی لیورپول اعتراف کرد تیمش شایسته صعود به فینال جام حذفی نبود. او از صعود نکردن به فینال احساس ناامیدی می کند.

خبرگزاری ایسنا: لیورپول بهترین فرصت برای کسب جام را در این فصل از دست داد. شاگردان برندان راجرز این شانس را داشتند تا با پیروزی برابر استون ویلا به فینال جام حذفی انگلیس راه یابند اما نتوانستند برابر حریف خود به پیروزی برسند تا سرمربی این تیم احساس ناامیدی کند.

جدال دو تیم لیورپول و استون ویلا در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس با پیروزی دو بر یک استون ویلا به پایان رسید تا این استون ویلا باشد که در فینال به مصاف آرسنال برود.

برندان راجرز، سرمربی لیورپول اعتراف کرد که تیمش شایسته پیروزی در این دیدار نبود. او گفت: طبیعی است که واقعا از نتیجه این دیدار ناراحت باشم و احساس ناامیدی کنم. طبیعی است که یک تیم در بسیاری از دیدارها بازی را واگذار کند اما چیزی که از بازیکنانم می خواهم این است که در هر دیدار بازی خوبی را به نمایش بگذارند و انتظارها را برآورده کنند. باید صادق باشم و اعتراف کنم که لیورپول در این دیدار عملکرد خوبی نداشت و نتوانست بازی زیبایی را به نمایش بگذارد. درست است که چند فرصت خوب گلزنی داشتیم اما استون ویلا شایسته پیروزی بود و باید به فینال راه می یافت.

او ادامه داد: می خواستیم تا پایان بجنگیم. نزدیک بود که به فینال راه یابیم اما متاسفانه این گونه نشد. امیدوارم که از این اشتباه‌ها درس بگیریم و تلاش کنیم تا در آینده آنها را تکرار نکنیم. لیورپول در این دیدار انگیزه زیادی برای پیروزی داشت اما این انگیزه کافی نبود. برای این باورم که باید انگیزه ما برای پیروزی بیشتر از این می‌بود. بازیکنان تمرکز لازم را در این دیدار نداشتند و به همین خاطر هم نتوانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم.

سرمربی لیورپول در پایان سخنان خود گفت: استون ویلا بازی را بسیار خوب شروع کرد و از همان ابتدا احساس کردم که تیم ضعیفی هستیم و حریف شایسته پیروزی است. خیلی سریع تغییر تاکتیک دادم و این باعث شد تا توپ و میدان را در اختیار بگیریم و روند بازی تغییر کند. در کناره‌ها بسیار بد بودیم. فابیان به راحتی مدافعان ما را دور می زد و هر کاری را که دوست داشت انجام می داد. همه آنچه می توانم بگویم این است که بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم و متاسفانه از صعود به فینال باز ماندیم. استون ویلا شایستگی صعود به فینال را داشت و ما شایسته پیروزی در این دیدار نبودیم.


ویدیو مرتبط :
بهترین لحظات لیورپول دوران برندن راجرز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر ایرانی در فینال دختر شایسته +عکس


دختر ایرانی به فینال مراسم انتخاب دختر شایسته جهان اسلام رسید.