ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

راجرز: حضور بالوتلی به سود ماست


سرمربی لیورپول عنوان کرد ماریو بالوتلی می‌تواند قدرت هجومی تیمش را تا حد زیادی افزایش دهد. او همچنین به هواداران تیمش قول داد این فصل بازی‌های بهتری از تیمش شاهد خواهند بود.

وب سایت نود: لیورپول که در زمان نقل و انتقالات توانست چند بازیکن جوان را به خدمت بگیرد، در نهایت با ماریو بالوتلی نیز به توافق رسید تا این بازیکن ایتالیایی را به خدمت بگیرد.

برندان راجرز سرمربی لیورپول درباره جذب ماریو بالوتلی گفت: خیلی خوشحالم که توانستیم این بازیکن را جذب کنیم. مطمئن هستم بالوتلی در لیورپول موفق خواهد شد. او قبلا در لیگ بازی کرده و با شرایط لیگ برتر به خوبی آشناست. در تیم من استوریج توانسته بازی‌های خوبی در خط حمله انجام دهد و جای ثابتی نیز پیدا کند. حضور بالوتلی می‌تواند قدرت دانیل استوریج را نیز تا حد زیادی افزایش دهد. قطعا حضور بالوتلی به سود ما است.

راجرز درباره شرایط تیم خود در این فصل گفت: در اینجا اصلا نمی‌توان تیمی را از پیش برنده دانست تا جایی که صدرنشین جدول رده‌بندی برابر قعرنشین شکست می‌خورد و این اصلا عجیب نیست. در لیگ‌های دیگر غالبا رقابت برای کسب عنوان قهرمانی بین دو تیم وجود دارد یا یک تیم با اختلاف زیاد نسبت به دیگر تیم‌ها جام قهرمانی را بالای سر می برد اما در لیگ برتر انگلیس چند تیم برای کسب عنوان قهرمانی می‌جنگند. اطمینان دارم که فان خال از این رقابت تنگاتنگ در لیگ برتر انگلیس شگفت‌زده خواهد شد. او می‌تواند برای این که از این سخنان من اطمینان پیدا کند به اظهارنظرهای سرمربیان خارجی توجه کند.

سرمربی موفق لیورپول همچنین درباره لوئیس فان‌خال سرمربی منچستر‌یونایتد نیز گفت: طبیعی است که باید بگویم من از علاقمندان به فلسفه مربیگری لوئیس فان خال هستم. او مربی با تجربه و با کارنامه‌ای درخشان است. او در چند تیم سرشناس اروپایی مربیگری است. با همه آنها نتایج رضایت‌بخشی را به دست آورده است. وقتی وارد دنیای مربیگری می‌شوی خود به خود ذهنت متوجه مربیانی می‌شود که در تاریخ فوتبال صاحب فکر و اندیشه بوده اند. فان خال یکی از این مربیان است.

راجرز در پایان گفت: به هواداران لیورپول قول می‌دهم امسال بازی‌های بهتری را از تیمشان شاهد باشند. ما فصل گذشته نیز برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش کردیم اما در روزهای پایانی نتوانستیم به این موفقیت برسیم. امیدوارم تیم امسال بتواند علاوه بر بازی خوب نتایج خوبی نیز کسب کند.

لیورپول فصل قبل با هدایت راجرز عملکرد بسیار خوبی داشت و تا آستانه قهرمانی پیش رفت اما در نهایت رقابت را به منچسترسیتی واگذار کرد و نتوانست عنوان قهرمانی را به دست آورد اما این تیم با قرار گرفتن در جایگاه دوم جواز صعود به لیگ قهرمانان اروپا برای فصل جدید را به دست آورد.


ویدیو مرتبط :
بالوتلی در غیاب جرارد، بالوتلی در حضور زانتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئیس اسرائیل در دیدار با پوتین: حضور ایران در جولان خط قرمز ماست



اخبار سیاست خارجی,خبرهای سیاست خارجی,ولادیمیر پوتین

رئووِن ریولین، رئیس اسرائیل، به ولادیمیر پوتین، همتای خود، گفت که اسرائیل حضور نیروهای نظامی ایران و حزب‌الله در ارتفاعات جولان در سوریه را «خط قرمز» دانسته و «آن را تحمل نخواهد کرد».

رئیس رژیم صهیونیستی که در روسیه به سر می‌برد در دیدار از کرملین در مسکو به همتای روس خود خاطرنشان کرد که خروج نیروهای نظامی این کشور از سوریه «نباید به تقویت ایران و حزب‌الله در سوریه منجر شود».

رئووِن ریولین، رئیس اسرائیل، به ولادیمیر پوتین، همتای خود، همچنین گفت که اسرائیل حضور نیروهای نظامی ایران و حزب‌الله در ارتفاعات جولان در سوریه را «خط قرمز» دانسته و «آن را تحمل نخواهد کرد».

ملاقات ریولین با پوتین روز چهارشنبه، ۲۶ اسفند، در مسکو انجام شده و ریولین در این دیدار گفت که آتش‌بس برقرار شده در سوریه نباید در سایه خروج نیروهای روسیه، متزلزل و تضعیف شود.

به نوشته رسانه های اسرائیلی، ریولین از پوتین همچنین «ضمانت‌هایی» را برای حفظ آرامش در مرزهای سوریه با اسرائیل خواستار شده است.

به گزارش رسانه های اسرائیل، ریولین به پوتین گفت، اسرائیل تمایل دارد نیروهای صلح‌بان سازمان ملل متحد دوباره در مرز سوریه و اسرائیل مستقر شوند تا «ثبات» به این بخش ها بازگردد.

بر اساس این گزارش ها، پوتین نیز از بازگشت صلح‌بانان سازمان ملل به جولان حمایت کرده است.

به نوشته رسانه های اسرائیل، هرچند دیدار ریولین با پوتین از هفته قبل اعلام شده بود، اما نظر به این که تنها دو روز بعد از آغاز خروج بخشی از نیروهای روسیه از سوریه انجام شد، مذاکرات این دو مقام بلندپایه بیشتر به شرایط تازه سوریه اختصاص یافته است.

 

اخبار سیاست خارجی - انتخاب