ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رئال و بایر‌ن به مصاف یکدیگر می‌روند


کهکشانی‌ها در دیداری دوستانه برابر تیمی به میدان خواهند رفت که هدایت آن را سرمربی پیشین آنها برعهده خواهد داشت.

خبرگزاری تسنیم: تیم‌های رئال مادرید و بایرن مونیخ در اردوی پیش‌فصل خود در تابستان سال جاری که قرار است در آمریکا برگزار شود، به مصاف یکدیگر می‌روند.

کهکشانی‌های تحت‌هدایت زین‌الدین زیدان - البته در صورتی که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه تا آن زمان سرمربی دیگری را روی کار نیاورد - در تاریخ سوم آگوست (12 مرداد) در شهر نیوجرسی برابر بایرن مونیخی قرار می‌گیرند که از پایان فصل جاری سکان هدایتش به کارلو آنچلوتی سپرده خواهد شد.

به این ترتیب کهکشانی‌ها این فرصت را خواهند داشت تا با کسی که فصل گذشته هدایت‌شان را برعهده داشت و با او دسیما، دهمین قهرمانی‌شان در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند، تجدید دیدار داشته باشند.

رئال مادرید پیش از مصاف با باواریایی‌ها یک بازی دوستانه جذاب دیگر هم با پاری‌سن‌ژرمن خواهد داشت که این بازی در تاریخ 27 جولای (پنجم مرداد) در شهر کلومبوس برگزار می‌شود.


ویدیو مرتبط :
هم تیمی های سابق به مصاف هم می روند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

توقف سویا مقابل خفاش‌ها و شکست بیلبائو از مالاگا/رئال و اتلتیکو به مصاف کوردوبا و وایکانو می‌روند



اخبار,اخبارورزشی ,رقابت‌های لالیگا

 
 اخبار ورزشی - هفته اول لالیگا
توقف سویا مقابل خفاش‌ها و شکست بیلبائو از مالاگا

قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا هفته اول رقابت‌های لالیگا را با تساوی مقابل والنسیا آغاز کرد.

به گزارش فارس، هفته اول رقابت‌های لالیگا شب گذشته با انجام چهار دیدار آغاز شد و در اولین مسابقه اتلتیک بیلبائو در دیداری خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر مغلوب مالاگا شد. دودا و آنتونس از مالاگا به ترتیب در دقایق 88 و 90 با دریافت کارت قرمز مستقیم از سوی داور مسابقه اخراج شدند.

سویا، قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا نیز در دیداری خانگی مقابل والنسیا متوقف شد. الیکس ویدال در دقیقه 44 برای سویا گلزنی کرد و اوربان در دقیقه 88 بازی را به تساوی کشاند. در پائول در دقیقه 67 با دریافت کارت قرمز مستقیم از سوی داور مسابقه اخراج شد تا والنسیا 10 نفره به کارش ادامه دهد.

در سایر دیدارها گرانادا در خانه با نتیجه دو بر یک مقابل دپورتیوو لاکرونیا به برتری رسید.ایوان کاوالیرو در دقیقه 20 برای لاکرونیا و روبن روچینا (55) و بابین (77) برای گرانادا گلزنی کردند.

آلمریا نیز در دیداری خانگی مقابل اسپانیول 10 نفره به تساوی یک بر یک رضایت داد. سوریانو در دقیقه 50 برای میزبان و سرخیو گارسیا در دقیقه 90 برای اسپانیول گل زدند. آربیا نیز در دقیقه 33 با دریافت کارت زرد دوم از سوی داور مسابقه اخراج شد.
 
                                    ...................................................


رئال و اتلتیکو به مصاف کوردوبا و وایکانو می‌روند

هفته اول رقابت‌های لالیگا فردا شب با دو بازی به پایان خواهد رسید.

به گزارش  فارس، هفته اول رقابت‌های لالیگا فردا شب با انجام دو بازی به پایان می‌رسد و اتلتیکو مادرید و رئال مادرید که بامداد شنبه در دور برگشت سوپرجام اسپانیا به مصاف هم رفتند، رقابت ‌خود را آغاز می‌کنند.

رئال مادرید از ساعت 22 و 30 دقیقه میزبان کوردوبا خواهد بود و قهرمان سوپرجام اسپانیا نیز 30 دقیقه بامداد دوشنبه در دیداری خارج از خانه با رایووایکانو دیدار خواهد کرد.

اتلتیکو در دور برگشت سوپرجام اسپانیا با یک گل رئال مادرید را شکست داد تا با توجه به تساوی دو تیم در دور رفت به قهرمانی برسد.


  اخبار ورزشی - فارس