ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ذوالفقارنسب: فدراسیون فوتبال باید به كار كارشناسی اهمیت دهد



 

 

ذوالفقارنسب: فدراسیون فوتبال باید به كار كارشناسی اهمیت دهد

 

کمیته فنی مشورت‌دهنده یا تصمیم‌گیرنده

ذوالفقارنسب: فدراسیون فوتبال باید به كار كارشناسی اهمیت دهد

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: افراد کمیته فنی باید پیشنهاد دهند و فدراسیون باید با اهمیت دادن به آنها نظرات را لحاظ کند.

بیژن ذوالفقارنسب درباره کمیته فنی و نقش آن در تصمیم گیری های فدراسیون فوتبال اظهار داشت: تصمیم گیرنده اصلی در مورد همه موارد فدراسیون فوتبال است اما این تصمیم گیری باید توسط یک گروه کارشناسی معتمد صورت گیرد.

وی افزود: این کمیته فنی ابتکار ایران نیست. تشکیل کمیته فنی در اساسنامه جهانی فیفا آمده و همه فدراسیون های عضو هم باید از آن تبعیت کنند. یک موضوع ترجمه شده برای همه دنیا است. کمیته ای متشکل از 13 نفر است که برای بررسی موارد مختلف با هم جلسه می گذارند.

عضو پیشین کمیته فنی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه در شرایط فعلی که بحث انتخاب سرمربی تیم امید و ملی مطرح است باید کمیته فنی نیز تشکیل جلسه دهد، ادامه داد: اعضای کمیته فنی می توانند نام چند مربی واجد شرایط را پیشنهاد دهند و سپس مسئولان فدراسیون تصمیم نهایی را بگیرند اما در تصمیم اخیر یعنی انتخاب هومن افاضلی نظر هیچ یک از اعضای کمیته فنی خواسته نشده است.

ذوالفقارنسب در این خصوص که بعضی افراد به دلیل نادیده گرفته شدن نظراتشان حاضر نیستند در این کمیته فعالیت داشته باشند، گفت: چهار ماه قبل به این نتیجه رسیدم و شاید بعضی آقایان هم که شنیده می شود چنین تصمیمی گرفته اند به این نکته پی برده اند. فدراسیون باید به کار کارشناسی اهمیت بدهد و نظرات را لحاظ کند.

وی فرصت نداشتن برای تشکیل جلسه را نشان از بی برنامگی فدراسیون خواند و اظهار داشت: اگر برنامه ای در کار بود فرصتی هم برای تشکیل جلسه بود. به نظر من مشکل تیم امید فقط انتخاب سرمربی نیست. موارد بسیار مهمتری مثل برنامه ریزی و سازماندهی تشکیلاتی است که باعث می شود تیم امید نتواند موفق شود. این مسائل قابل حل است به شرط اینکه برنامه ریزی خوبی داشته باشیم.

وی در پایان در مورد هومن افاضلی گفت: به نظر من ایشان از اطلاعات خوب فوتبالی بهره مند است و همیشه فوتبال را کارشناسی می کند و همکار علی دایی در تیم ملی بوده است. به نظر من به ایشان ایرادی وارد نیست اما نحوه انتخاب مشکل دارد.


ویدیو مرتبط :
ازمشکلات موجود در فدراسیون شطرنج تا حاشیه‌های فدراسیون فوتبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فدراسیون بین المللی فوتبال از وین رونی به دلیل عملکردش تقدیر کرد



 

 

فدراسیون بین المللی فوتبال از وین رونی به دلیل عملکردش تقدیر کرد

فدراسیون بین المللی فوتبال از وین رونی به دلیل عملکردش در رقابت‌های جام جهانی 2010 تقدیر کرد.

وین رونی یکی از بازیکنانی است که انتقادات زیادی در رقابت‌های جام جهانی 2010 متوجه او بود چرا که عده‌ای معتقد بودند این بازیکن هرگز در حد و اندازه‌های بازیکن منچستریونایتد ظاهر نشد.

کمیته فنی 16 نفره فیفا مهاجم تیم فوتبال منچستریونایتد را به دلیل سختکوشی، تکنیک خوب، پویا بودن و بازی تیمی به عنوان یکی از سه بازیکن انگلیسی برتر مسابقات اعلام کرد.

استیون جرارد به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن انگلستان و هافبک پرتحرک با دید خوب، دیگر انتخاب این کمیته است ضمن اینکه اشلی کول به دلیل شرکت در حرکت‌های تهاجمی به عنوان یک مدافع، سومین بازیکن انگلیسی برگزیده به حساب می آید.