ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دیپورت کاپیتان سابق پرسپولیس از قطر


بنا بر گزارش رسانه‌های قطر باشگاه مسیمیر قصد تمدید قرارداد کاپیتان سابق پرسپولیس را ندارد.

خبرگزاری فارس: تیم مسیمیر قطر در این فصل محمد نوری کاپیتان سابق پرسپولیس را در ترکیب خود دارد. مسیمیر که برای اولین بار در تاریخ خود در فصل گذشته به لیگ ستارگان راه یافته بود، نتوانست به همراه نوری نتایج خوبی را بگیرد و سقوطش به لیگ دسته دوم قطر قطعی شد.

روزنامه العرب قطر به نقل از منابع آگاه خبر داد: باشگاه مسیمیر در حال بررسی موضوع تمدید قرارداد سرمربی تیم است. رئیس باشگاه مسیمیر قصد تمدید قرارداد محمد نوری و ایواری دو لژیونر خود را ندارد.


ویدیو مرتبط :
‫خلاصه بازی الریان قطر 3 1 پرسپولیس‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کاپیتان پرسپولیس به قطر رفت


کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس برای انجام مذاکرات نهایی و شرکت در تست پزشکی یک تیم قطری، در این کشور به سر می‌برد.

خبرگزاری مهر: با وجود اینکه محمد نوری امروز در مصاحبه با یکی از رسانه‌های ورزشی حضورش در کشور قطر را تکذیب و تاکید کرده که در شمال کشور است، با این حال کاپیتان سرخپوشان روز گذشته عازم دوحه قطر شده تا مذاکراتش را با تیم المسیمیر نهایی کند.

یکی از بستگان نوری در گفتگو با خبرنگار مهر، این موضوع را تایید کرد.

نوری چندی پیش در این خصوص با بعضی از بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ قطر هم در میان گذاشته بود و آنها هم به کاپیتان پرسپولیس توصیه کردند تا به خاطر آرامش فوتبال قطر، به این کشور برود.

با این حساب، در صورت توافق نهایی، محمد نوری فصل آینده لباس تیم المسیمیر را به تن خواهد کرد که به تازگی به لیگ ستارگان صعود کرده است.