ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دژاگه یک مهره تهاجمی و خطرناک است


مفسر و خبرنگار لندنی پیش از رویارویی فولام با کریستال پالاس، اشکان دژاگه را یک مهره تهاجمی و خطرناک خواند.

خبرگزاری فارس: مفسر و خبرنگار لندنی پیش از رویارویی فولام با کریستال پالاس، اشکان دژاگه را یک مهره تهاجمی و خطرناک خواند.

هفته سی و هشتم لیگ برتر انگلیس در حالی برگزار می‌شود که تیم‌های کاردیف سیتی و فولام سقوط‌شان به دسته پایین‌تر قطعی شده است.

فولام 13 فصل در لیگ برتر انگلیس حضور داشت و دوران بسیار خوبی را سپری کرد اما در نهایت ماجراجویی آنها در لیگ برتر جزیره به پایان رسید. همه هواداران فولام دوست داشتند تیمشان در سطح نخست فوتبال انگلیس باقی بماند اما این اتفاق رخ نداد. اکنون فلیکس ماگات آلمانی سکان‌دار سپیدهای لندن است و در آخرین کنفرانس خود اعلام کرده می‌خواهد در فولام بماند و این تیم را بسازد.

فولام در دیدار امروز (یکشنبه) خود میزبان کریستال پالاس است. لیال توماس، مفسر فوتبال انگلیس و خبرنگار باشگاه فولام در این مورد و در خصوص رویارویی این دو تیم لندنی توضیحاتی ارائه کرده است.

«اشکان دژاگه یک مهره تهاجمی و خطرناک است. کریستال پالاس باید حواسش به بازیکنی مانند او باشد که به این شکل در زمین حرکت می‌کند. لویس هولتبی دارای خلاقیت بالایی است و هوگو رودایگا که به دلیل بیماری از حضور در ترکیب تیمش مقابل استوک سیتی محروم بود می‌تواند در این دیدار به میدان برود. امیدواریم که فولام بتواند فرم خوب خود را بازیابد. از سقوط فولام تعجب کردم و فکر می‌کنم این دیدار با حساب دو بر صفر به سود کریستال پالاس به پایان برسد.»


ویدیو مرتبط :
آموزش ساخت زیورآلات مهره ای | بدلیجات مهره ای (دستبند مهره دار با حروف اول اسم)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ضربه سر دژاگه دومین فرصت خطرناک جام


ضربه سر مهاجم تیم ملی ایران برابر آرژانتین دومین فرصت مهم از دست رفته در جام بیستم بود.

ایسنا: ضربه سر مهاجم تیم ملی ایران برابر آرژانتین دومین فرصت مهم از دست رفته در جام بیستم بود.

تیم ملی آرژانتین در دومین دیدار خود در جام جهانی 2014 برزیل در حالی موفق شد با گل دقیقه‌ 91 لیونل مسی ایران را شکست دهد، که ایران چند فرصت خوب گلزنی داشت. مهم‌ترین موقعیت را اشکان طلایی داشت که ضربه سر او را سرخیو رومرو به کرنر فرستاد.

پایگاه اینترنتی "nesn" در گزارشی 10 موقعیت گلزنی خطرناک جام بیستم را معرفی کرد که ضربه اشکان دژاگه در رده دوم این فهرست قرار داشت.

1- ضربه نیمار برابر مکزیک

2- ضربه دژاگه برابر آرژانتین

3- پنالتی گگاس برابر کاستاریکا

4- ضربه فورلان برابر کاستاریکا

5- ضربه لام برابر الجزایر

6- دریافت های تیم کرول برابر کاستاریکا

7- ضربه ادر برابر آمریکا

8- شانزده مهار تیم هاوارد برابر بلژیک

9- ضربه دنی آلوس برابر شیلی

10 – ضربه هیگواین برابر آلمان