ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دومین پیروزی پیاپی درخشان


تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان دو تیم میانه جدولی لیگ ایران از ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

طرفداری: تیم های پرسپولیس و استقلال خوزستان دو تیم میانه جدولی لیگ ایران از ساعت 18:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان در یک بازی زیبا در نیمه اول به مصاف یکدیگر رفتند، تیم خوزستانی بازی را بهتر آغاز کرد و توسط مهدی مومنی به گل رسید. پس از این گل تیم پرسپولیس یک بازی هجومی را از خود به نمایش گذاشت و توانست توسط عباس زاده در دقایق 30 و 45 به گل برسد و نیمه اول را با پیروزی پشت سر بگذارد. نیمه دوم این بازی متعادل همراه شد و دو تیم نتوانستند موقعیت های خطرناکی را ایجاد کنند و بازی با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید.

تیم داوری: داور اول غلام رضا جباری - کمک داور اول محمدرضا ابوالفضلی - کمک داور دوم هادی طوسی - داور چهارم محمد حسین زاهدی فرد

ترکیب دوتیم:

پرسپولیس: سوشا مکانی، محسن بنگر، مایکل اومانیا، حمید علی‌عسگری، میثم حسینی، رضا حقیقی، محمد نوری،‌ هادی نوروزی،‌ امید عالیشاه، مهدی طارمی و محمد عباس‌زاده

استقلال: دیاکیته، کولیبالی، مجید حیدری، محمد طیبی، میثم مجیدی، رضا کاردوست، محمدرضا مهدوی، عبدالهادی خنیفر، یزدان عباسیان، دیاوارا، مهدی مومنی

کارت زرد: مهدی مومنی دقیقه 47، مجید حیدری دقیقه 73

بهترین بازیکن زمین از دید وبسایت طرفداری: محمد عباس زاده

نیمه اول:

دقیقه 13: مهدی مومنی پس از عبور از خط دفاع پرسپولیس با یک شوت آرام دروازه را هدف قرار داد، با اشتباه مکانی در جایگری توپ درون دروازه قرار گرفت.

دقیقه 22: پاس رو به بیرون بازیکن استقلال به مومنی رسید، شوت این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 30: پاس توی عمق عالیشاه به طارمی رسید و این بازیکن با پاس رو به کنار عباس زاده را در موقعیت گلزنی قرار داد، عباس زاده به راحتی توپ را درون دروازه قرار داد.

دقیقه42: شوت راه دور بازیکن استقلال را مکانی دفع کرد، این توپ به دیاوارا رسید اما با بی دقتی موقعیت را از دست داد.

دقیقه 45: سرنگون کردن محمد نوری توسط بازیکن استقلال با اعلام پنالتی برای پرسپولیس همراه شد. محمد عباس زاده با ضربه ای دقیق بر خلاف جهت حرکت دروازبان توپ را کنج دروازه قرار داد.

نیمه دوم:

دقیقه 55: شوت محکم مجید حیدری به شکل خطرناک از کنار دروازه مکانی به بیرون رفت.

دقیقه 57: مهدی ضربه ایستگاهی پشت محوطه را با ضربه خطرناک به گوشه دروازه فرستاد، اما مکانی با شیرجه ای زیبا توپ را به بیرون فرستاد

دقیقه 70: کرنر پرسپولیس با سانتر نوروزی رو سر نوری قرار گرفت، ضربه سر کاپیتان پرسپولیس با فاصله کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

حواشی بازی:

*هنگامی که نیلسون به زمین آمد به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت و به سمت سوشا مکانی رفت و این دو برای لحظاتی همدیگر را در آغوش کشیدند.

* تعدادی از آتش‌نشانان با لباس فرم آتش‌نشانی در ورزشگاه حضور داشتند. همچنین اسکوربورد ورزشگاه تصاویری از شهدای آتش‌نشان را نشان داد.

*میثم حسینی و عباس‌زاده دو بازیکن پرسپولیس در جریان بازی با یکدیگر جر و بحث کردند.

*بعد از گل اول پرسپولیس هواداران پرسپولیس علی کریمی را تشویق کردند.


ویدیو مرتبط :
دومین ناکامی پیاپی رئال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پایان بحران داماش و درخشان با پیروزی برابر پیکان/ دومین شکست کریمی



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

معوقه از هفته بیستم لیگ برتر

پایان بحران داماش و درخشان با پیروزی برابر پیکان/ دومین شکست کریمی

دیدار معوقه از هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر درحالی با برتری تیم داماش در زمین پیکان همراه شد که داماش با این برد از بحران خارج اما ششمین باخت متوالی در این مسابقات را به پیکان تحمیل کرد.

اخبار ورزشی - به گزارش خبرنگار مهر، دیدار معوقه تیم‌های فوتبال پیکان تهران و داماش گیلان از هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15:30 دقیقه امروز آغاز شد که تیم داماش در زمین پیکان به پیروزی ارزشمند 2 بر صفر دست یافت. در این بازی که در ورزشگاه تختی تهران برگزار شد و قضاوت آن برعهده یدالله جهانبازی بود، علیرضا جهانبخش (64) و سعید حلافی (87) گل‌های تیم داماش را که به ثمر رساندند.

با این پیروزی تیم داماش 27 امتیازی شد و با صعود به رده سیزدهم از منطقه خطر دور شد. همچنین داماشی‌ها با این پیروزی به 3 هفته ناکامی خود در لیگ برتر پایان دادند و جایگاه حمید درخشان سرمربی خود را در راس هرم فنی این تیم تقویت کردند. از سوی دیگر پیکان ششمین شکست متوالی خود در لیگ برتر و دومین باخت با هدایت فیروز کریمی را کسب کرد. این تیم که در نیم فصل دوم لیگ برتر فقط شکست خورده، همچنان با 20 امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفته است.

برنامه ادامه دیدارهای معوقه از هفته بیستم رقابتهای لیگ برتر به شرح زیر است:

سه‌شنبه 24/11/91

* راه‌آهن تهران - سپاهان اصفهان، ساعت 15:30، ورزشگاه اکباتان تهران

چهارشنبه 25/11/91

* پرسپولیس ـ گهر دورود، ساعت 17:10، ورزشگاه آزادی تهران

مهر