ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دمیکلیس: فکر نمی‌کردم دعوت شوم!


مدافع با تجربه منچسترسیتی انگلیس از انتخابش برای «آلبی‌ سلسته» (تیم ملی آرژانتین) جهت حضور در جام جهانی متعجب شده است.

خبرگزاری فارس: مدافع با تجربه منچسترسیتی انگلیس از انتخابش برای «آلبی‌ سلسته» (تیم ملی آرژانتین) جهت حضور در جام جهانی متعجب شده است.

 مارتین دمیکلیس 33 ساله تا قبل از آنکه توسط «آلخاندرو سابلا»، سرمربی تیم ملی برای حضور در تمرینات آماده‌سازی انتخاب شود، تصور می‌کرد جایی در بین بزرگان نداشته باشد اما وقتی نام او در کنار اسامی بازیکنانی مثل مسی و آگوئرو قرار گرفت، تعجب کرد.

وی اظهار داشت: باورم شده بود که دیگر از تیم ملی کنار گذاشته شده‌ام. فکر نمی‌کردم ‌فراخوانده شوم. فصل اخیر به این ترتیب به بهترین شکل ممکن برایم پایان یافت. نخست قهرمان لیگ برتر با من‌سیتی شدم و حالا در تیم ملی حضور دارم.

وی افزود: دعوت از من برای تیم ملی، برایم حیرت‌انگیز بود. فکر کنم در موقعیت حساسی هستم. قبلا چند بار از من سئوال شد به تیم ملی دعوت می‌شوم یا نه که پاسخ می دادم از نظر فیزیکی شرایط خوبی دارم  و آرزو می‌کنم در جام جهانی باشم. حال این فرصت هست که بجنگم و از قابلیت‌هایم به بهترین نحو استفاده کنم.

دمیکلیس 37 بازی ملی در کارنامه‌اش دارد و امیدوار است وقتی سابلا 23 بازیکن نهایی را برای حضور در جام جهانی معرفی می‌کند، اسم او هم یکی از مسافرین آرژانتین باشد.

آرژانتین در گروه 6 با ایران، بوسنی‌و هرزگوین و نیجریه همگروه است.


ویدیو مرتبط :
آرزویم هست هدایت شوم . . . بوذر و عمار ولایت شوم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مهمانی شوم بدون دعوت رنگ خون گرفت+عکس



پسری که به جمع دوستانش رفته بود به دلیل مهمان ناخوانده بودن توسط صاحب خانه به قتل رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،ویلیامز 21 ساله، پس از اینکه سمی پلامر 17 ساله در جمع دوستانه‌شان حاضر شد او را با ضربه چاقو به قتل رساند.

ویلیازمز با مشاهده «سمی»در منزلش به او 5 ثانیه فرصت داد تا از خانه خارج شود اما پس از چند لحظه ویلیامز به او شکلیک کرد به طوری که جنازه وی به خارج از منزل افتاد.

به گزارش یوکی نیوز، مقتول تنها چند دقیقه پس از اینکه هلی‌کوپتر امداد از روی زمین بلند شده بود، جانش را از دست داد.

او در این قتل تنها نبوده و پس از محاکمه مشخص شد وی به حبس ابد و همدستش هم به 21 سال زندان محکوم شده‌‌اند. قاتل قتل را انکار می‌کند و می‌گویداو مرتکب قتل نشده است.

 اخبارحوادث,خبرهای حوادث,حوادث روز



این پرونده که در شمال لندن اتفاق افتاده ادامه خواهد شد تا دادگاه بتواند علت اصلی مرگ را شفاف‌سازی کند.