ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دل نری: باید آستین هایمان را بالا بزنیم



 

 

 

دل نری: باید آستین هایمان را بالا بزنیم

 

مربی یوونتوس در صحبتهایی به تمجید از تلاشهای شاگردانش در جریان دیدار با میلان پرداخت.

لوئیجی دل نری، مربی یوونتوس در پایان دیدار شنبه شب شهر تورین به تمجید از تلاشهای شاگردانش در مصاف با میلان پرداخت.

یووه در این دیدار در گلزنی ناکام ماند تا میلان با نتیجه 0-1 به برتری برسد. دل نری معتقد است که تیمش باید با جدیت بیشتری تمرین کند تا به چنین مشکلاتی غلبه کند.

دل نری در صحبتهایی درپایان دیدار گفت:« پسرهایم هرکاری که می توانستند انجام دادند ولی گلزنی مقابل چنین میلانی کار بسیار سختی است. حتی میلان هم کار آسانی برای گلزنی نداشت. ما بعد از گل میلان به شدت تلاش کردیم ولی باید آستین هایمان را بالا بزنیم و به تمرینات بازگردیم.»


ویدیو مرتبط :
چگونه تیشرت هایمان را تا بزنیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دل نری در یک قدمی اخراج



 

 

 

دل نری در یک قدمی اخراج

 

دیدار برابر میلان و نتیجه ای که در ان دیدار کسب خواهد شد برای مشخص شدن سرنوشت این مربی بسیار حیاتی و مهم است.

عصر دیروزمسولین رده بالای یوونتوس در کنار مسولین مربوطه بخش اقتصادی و بررسی باشگاه جلسه ای برگزار کردند تا بررسی شرایط نیم فصل گذشته به اطلاع سران باشگاه برسد. اما در پایان این جلسه خبر رسید که مدیران با جیجی دل نری جلسه ای یک ساعته برگزار کردند.

طبق اخبار منتشر شده در یوونتوی دات آی آر در این ملاقات از مربی یووه در خصوص شرایط اخیر و ناکامی های هفته های اخیر سوال شد و به وی تذکرهای لازم داده شده به نظر می رسد دیدار برابر میلان و نتیجه ای که در ان دیدار کسب خواهد شد برای مشخص شدن سرنوشت این مربی بسیار حیاتی و مهم است. برخی منابع خبر می دهند در صورتی که یووه در این بازی نتیجه پیروزی کسب نکند از یووه اخراج خواهد شد.